  • Data: 2013-04-16 06:46:07
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-16 04:30, Pszemol pisze:
    > Serwis Cię nie przyłapał na tym oszustwie - tutaj zgoda, nie
    > zauważyli nalepki, albo z innego powodu nie wyszło na jaw...

    Pieprzysz. Serwis zapewne nie zauważył, bo nie chciał zauważyć -
    serwisanci też chcą zarabiać, a żeby zarabiać, muszą mieć pracę.
    Serwis niezależny (choć autoryzowany) i nikt im tam na ręce nie patrzy.
    Nawet nie można mieć tu pewności co padło. Może tylko jakiś bezpiecznik,
    a im się akurat bardziej opłacało wymienić płytę główną?
    No i jak się czepiasz słówek, to sprecyzuję: pani pytała o objawy. To
    zgodnie z prawdą powiedziałem, że się nie uruchamia. A skoro tę naklejkę
    zobaczyłem ja, to jakim cudem oni mogli nie zauważyć?
    Natomiast wysuszyłem, bo miałem nadzieję, że po wysuszeniu zacznie
    działać. Zwłaszcza że nie padł od razu po zalaniu i pracował jeszcze
    ileś tam godzin.

    --