  • Data: 2013-04-07 04:08:29
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:163qafxe5lkud.3fd9vsgnnway$.dlg@40tude.net...
    > To jeszcze o tym nie wiesz ?
    > Najgorzej jak wypadnie w toalecie :-(

    Czy ja wiem czy najgorzej... w toalecie przynajmniej woda a nie
    elektrolit idealnie przewodzący... Łatwiej naprawić po toalecie.

    > No ale gdzie nosic ? I tak wracamy do zrodla problemu -
    > nie kupowac sobie drogiego telefonu :-P

    Wychodzi że w kieszeni spodni, unikać kieszeni koszuli.

    > Ale to co - nie zrobiles plukania od razu ?

    Zanim go zdążyłem rozebrać aby odłączyć baterię to się sam
    ugotował we własnym sosie: skwierczał wewnątrz i zrobił się
    momentalnie gorący - nie zdążyłem sięgnąć do szuflady po
    śrubokręt. W tym konkretnym wypadku wychodzi wada:
    niełatwa wymienialność/wyjmowalność baterii kosztowała
    mnie telefon.

    > Ja sie kiedys wpadlem do wody razem z telefonem. Ale to nie byl iphone,
    > ani
    > t68, wiec baterie wyciagnalem od razu. Jako ze na urlopie, bez narzedzi,
    > to nie moglem nic wiecej zrobic.
    > Przelezal pare dni ... zakonserwowany spirytusem :-)
    > Wysuszony w domu dzialal jeszcze dlugie lata, i tylko szybka wymagala
    > polerki, bo sie okazala dziwnie nieodporna.

    "Czysta" woda to nie problem. Ja tu miałem niestety wodę posoloną.

    > A co, nie stac cie na fajna zabawke ? ;-P

    To nie chodzi o to czy "stać" czy nie stać - raczej czy chcę wydać kasę
    na zabawkę... Myślałem o tym i dziś nie. Mam iPhone4. Jeśli już to
    poczekam na iPhone 5S lub iPhone 6 skoro i tak muszę zapłacić
    całą kwotę bez upustu abonamentowego przez następne 2 lata...

    > no widzisz, a jakbys kupil porzadny telefon, to bys teraz karte pamieci
    > przelozyl ;-P

    Akurat na zawartości pamięci nie zależy mi za bardzo - używałem
    tego telefonu ile - miesiąc? 6 tygodni? niewiele się tam uzbierało.
    Chodziło mi raczej o przewrotność losu i nieprzewidywalność
    przyszłości :-)

    > a zwrociliby ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    Nie wiem czemu ale ten z tym blenderem mnie wkurza...
    To naprawdę rozrywka dla plebsu.