  • 151. Data: 2011-11-26 08:54:42
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    DoQ <p...@g...com> Odpowiedz na news:jaotpq$2rd$1@mx1.internetia.pl:

    > No patrz mam kilka telefonów, zarówno z LCD jak i AMOLED, żaden nie
    > chce świecić jak księżyc w pełni. Z tym ze ja nie wdychałem azbestu,
    > może tu pies pogrzebany.

    Miałem Omnie II z ekranem Amoled(nie super) i w całkowitej ciemności czarny
    ekran jednak emitował jakąś delikatną poświatę. Gdy oczy przyzwyczaiły się do
    ciemności można było zobaczyć że przy włączonym telefonie, czarny ekran nie
    jest idealnie czarny.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 152. Data: 2011-11-26 08:56:20
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Czemu rotfl ?
    >
    > Tym niemniej oczywiscie poprosimy o fotke obu ekranow, w pelnym
    > sloncu, zapackanych paluchami, no i po 6 miesiacach uzywania.

    Jak opłacisz mi wyjazd do Grecji, czy do jakiegoś innego kraju w którym mozna
    spotkać słońce to na pewno wyśle ci te foty;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 153. Data: 2011-11-26 08:57:53
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-25 23:04, Waldek Godel wrote:

    > ten nowy, który działa, to kupiony. Od Samsunga zresztą, choć pośrednio.

    Znaczy "Samsung ukradł" ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 154. Data: 2011-11-26 08:59:53
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-26 09:51, Adramelech wrote:

    > Tę wadliwą z ip4 wymyslili sami ale tą działającą z ip4s ponoć ukradli.
    > http://9to5mac.com/2011/10/07/expert-iphone-4s-anten
    na-system-could-infringe-on-samsung-patents/

    Jasne, coś dzwoniło ... ;-)

  • 155. Data: 2011-11-26 09:06:01
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:janl5i.8ok.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > A jaki ekran ma Motorla Droid Razr? Też złe porównanie?

    Ma SuperAmoLeda wiec matryce PenTile. Dopiero Super AMOLED Plus (PLUS) ma
    pełną rozdzielczość. Plusa ma SII.

    > ??? 50cm??? Od ekranu telefonu???? Weź Ty się przejdź do
    > okulisty bo dla mnie komfortowa odległość oglądania ekranu
    > iPhone4 to jakieś 24-26cm (ciężko samemu zmierzyć dokładnie).

    Masz mały ekranik. Miałem Omnie I z ekranem 3.2" to też musiałem ją pod nos
    podtykać.

    > I nie to żebym chciał zgrywać tu eksperta okulistę - po prostu
    > sam doświadczam pierwszych symptomów starczowzroczności
    > i potrzebowałem tego typu korekcji w okularach jakie noszę
    > od dzieciństwa z powodu wrodzonego astygmatyzmu...

    Mogę trzymać tel bliżej nosa, ale nie widze w tym sensu. To niewygodne.

    > Nie wiem jak ty, ale ja zwykle oglądam tekst w postaci czarnych
    > liter na białym tle, dokładnie tak jak w przypadku książki, gazety.

    Było o niemaniu zastrzeże co do czerni. Jak nie używasz czarnego tła to nie
    możesz mieć zastrzeżeń. Ja też nie używam mego telefonu jako młotka wiec nie
    mam zastrzeżeń do niego w tej kwestii.

    > Nie widać wtedy problemów z czernią. Nie widać jej też przy
    > oglądaniu obrazków czy filmów. Kontrast jest wystarczający do
    > komfortowej pracy w każdej sytuacji. Ekran jest wręcz za jasny
    > i razi po oczach gdy telefon ogląda się w nocy, w ciemnym
    > pokoju lub samochodzie... Do tego służy ustawienie autobrightness.
    > A jeśli czerń nie jest super czarna tylko nieco czarna przy oglądaniu
    > tekstów pisanych jasną czcionką na czarnym tle to co z tego?

    Z Amlodea świetnie się czyta w nocy po ciemku, własnie na czarnym tle z
    ciemnymi litermi. Nie męczy to oczu. Przy LCD niestety podświetlenie już
    trochę się daje we znaki...

    > Dałeś sobie wmówić że to jakiś straszny problem? W czym Cię to
    > ogranicza? Naprawdę wolisz mieć super czerń przy słabej jasności
    > i niemożności oglądania ekranu na zewnątrz w słonecznej pogodzie?
    > Bo jak gdybym miał wybierać to wolałbym mieć ekran jaśniejszy
    > kosztem małego zubożenia czerni...

    Wiec jednak dostrzegasz te zubozenie.
    Ty chyba nie mieszkasz w polsce? Jeśli tak to przypomnę ci że u nas
    słonecznych dni jest tyle co kot napłakał. Szczególnie teraz na jesieni
    możesz nam dużo pisac o słońcu.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 156. Data: 2011-11-26 09:14:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jao40a.87k.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Jeśli dodasz do tego różnicę rozmiarów w drugą stronę
    > to jest moim zdaniem duża.

    Zaczynamy chyba się zbliżać do sedna. "Twoim zdaniem". Moim zdaniem nie jest
    duża. Jest całkowicie pomijalna.

    > Miałeś ten telefon w ręce?

    Ide o zakład że miałem z 10x więcej iUrządzeń w łapach w rękach niż ty.
    Pracuje w firmie która robi gry min. na iUrządzenia i mamy tego na kopy. Po
    kilka egzemplarzy każdego urządzenia - ipady, iphony nawet z tym pierwszym
    bez cyferek w nazwie, ipodów każdy model...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 157. Data: 2011-11-26 09:23:51
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:janlm6.97g.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Oczywiście. I dlatego do długiego czytania ludzie kupują
    > urządzenia tego typu jak Kindle czy Nook lub 10" tablety...
    >
    > Problem w tym że nie każdy ma takie duże kieszenie :-))
    > A zatem telefony wolimy mieć z ekranami małymi...

    Wolimi mieć z ekranami "sam raz". Dla mnie to oznacza troche ponad 4". Galaxy
    Note jest juz dla mnie za duży. Jeszcze 3.7" z Omni II był całkiem
    akceptowalny 4.3" to dla mnie idealny kompromis pomiędzy wielkością
    wyświetlacza a wielkością całego urządzenia. Weź pod uwagę że ten twój iPhone
    ma bycze ramki z każdej strony wyświetlacza, a telefony z 4.3" mają bardzo
    cienkie ramki w okół ekranu przez to są tylko minimalnie większe niż iPhone.
    Różnica jest dużo mniejsza niż miało by to wykikać z samej tylko wielkości
    ekranów.

    > A jeśli ekran ma już być mały to chyba lepiej aby miał więcej
    > pikseli i bardziej dokładnie rysował literki niż aby miał

    Ok, wiec czemu nie zainteresujesz się HTC Diamondem. Tam masz jeszcze
    mniejszy ekran niż w iPhonie - 2.8" i 286PPI. A może telefon z 1" ekranem i
    gęstością powyżej 500PPI byłby twoim marzeniem? Nie sądze...

    > mniej i tworzył kanciaste, kwadratowe literki z kolorowymi
    > obwódkami męczącymi wzrok lub wymagał konieczności
    > powiększania czcionki na mały ekraniku tak że zamiast
    > całych zdań w linii mieściły się tam tylko 2-3 wyrazy?

    Na 4.3" WVGA literki nie mają obwódek. Obejrzyj w końcu tego SII który nie ma
    matrycy PenTile, bo to oczym ciągle piszesz to własnie efekt takiej matrycy.

    > Ty, mając komfort czytania dopiero z 50cm jesteś dla mnie

    Osobiste przytyki skwituje milczeniem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 158. Data: 2011-11-26 09:24:13
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:25:50 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > Już Ci tłumaczyłem, że "zapaćkanie paluchami" w iPhone4
    > nie obowiązuje bo ma on powłoki nie chwytające tłuszczy...

    Absolutnie nie potwierdzam Twoich doniesien.
    Palcuje sie gorzej niz inne ekrany - tu akurat porownuje iP4 do
    DesireZ ale podejrzewam, ze z innymi bedzie podobnie

    > Wystarczy raz ekranem przesunąć po materiale (np. nogawka
    > spodni) i ekran jest jak nowy, bez jednej nawet smugi...

    Oj, oj tych posuniec musi byc wiecej niz raz by smog nie bylo -
    dodatkowo z dwoch stron.

    --
    AL

  • 159. Data: 2011-11-26 10:22:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 07:40:16 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Otóż to. Także wszystkie nawigacje PNA w 2005 roku (i wcześniej) też nie
    > potrzebowały netu by wytyczać trasy. Procesory po 200MHz bez problemu sobie z
    > tym radziły.

    Jest lepszy dowcip, ciekawe jak azbestowy beton sobie z tym poradzi: -
    TomTom na Artemisie (HTC P3300, MDA Compact III z procesorem 195 MHz)
    chodził szybciej niż na iPhone 3G

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 160. Data: 2011-11-26 10:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:25:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Już Ci tłumaczyłem, że "zapaćkanie paluchami" w iPhone4
    > nie obowiązuje bo ma on powłoki nie chwytające tłuszczy...

    Tlumaczyles, tlumaczyles, ale ja nie jestem kreatywny, wiec uwierze jak
    zobacze :-)

    > Wystarczy raz ekranem przesunąć po materiale (np. nogawka
    > spodni) i ekran jest jak nowy, bez jednej nawet smugi...

    Ale ostre slonce wystepuje np na plazy, gdzie jestem bez spodni :-)

    > Co do 6 miesiącach używania - co miałoby to dać? Ja po 11

    Jakbym napisal ze po 2 latach, to bys odpisal ze wlasnie dostales nowy
    telefon ... i w zasadzie bym ci przyznal racje :-)

    > miesiącach używania nie miałem ani jednej małej rysy na
    > ekranie swojego iPhone4... Niczym się absolutnie ekran nie
    > różnił wyglądem ani pracą od nowego.

    Ok ... a w pelnym sloncu tez nie ? Bo rysek mozesz nie widziec, ale one
    swiatlo odbijaja :-)

    > A że nie ma podświetlenia
    > CCFL tylko LED to i podświetlenie nie straciło nic na jasności...

    Spojrz w parametry jasnych led - zywotnosc maja niezbyt dluga.

    > Fotkę... nie ma sprawy, jak tylko u mnie w lokalnym sklepie
    > wreszcie chodząca SGII się pojawi to zrobię Ci fotkę...

    Ale z reflekorem.
    A w zasadzie ... to moze zaczac od fotki iphone z uzyciem flesza ?

    J.