  • Data: 2011-11-25 15:33:22
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    news:Xns9FA89EA5B3F03adresutuniema@127.0.0.1...
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Do dobrze, przeczytałeś ten tekst? Komfortowo się to czytało na ekranie
    > 3.5"?
    > Na 4.3" cięzko się to czyta, ale z powodu pikselozy, a po prostu dla tego
    > że
    > te literki są za małe.

    Absolutnie nie!
    Ale dlaczego miałoby się komfortowo czytać tekst gdzie
    główna część literek jest złożona z rastra 5x5 pikseli?
    Nie na tym polega przewaga ekranu o dużej gęstości pikseli.

    Przewaga polega na dokładniejszym rysowaniu liter o tej
    samej wielkości na ekranie. Po prostu więcej pikseli przypada
    na mm2 powierzchni zajmowanej przez literę. To widać na fontach
    wektorowych a nie rastrowych zbudowanych z 25 pikseli.
    Cały wyraz "przykładowy" z pierwszego zdania zajmuje na
    moim telefonie niecałe 5mm długości. Nie o takie małe
    literki tu przecież chodzi! Do tak małych bez lupy się nie obejdzie.
    Tomasz nie rozumie tematu i dlatego jego test jest bezsensowny.
    Jego obrazek nie będzie czytelny na żadnym telefonie.