  • Data: 2011-11-25 18:45:43
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2011 16:40, Pszemol pisze:

    > i śmiejesz się bo ktoś chce dzielić przez zero. Tymczasem zera nie
    > ma w przyrodzie. A jak nie ma zera to można podać wartość kontrastu.
    > No ale Ty potrafisz się tylko zaśmiać jak głupi do sera, prawda?

    http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_vs_galaxy_s_plus
    _vs_optimus_2x-review-602p2.php

    "You'll notice we didn't measure the contrast ratio of either
    SuperAMOLED display - that's due to how OLED works. Contrast is the
    ratio of how bright a white pixel is compared to a black pixel while
    both are visible on the screen. Since black pixels in OLED type displays
    don't emit any light at all, the contrast tends to infinity (which isn't
    really a meaningful comparison). "

    Wiem wiem, na tej Arenie to się nie znają tak dobrze jak Pszemol i
    jakieś głupie zera wypisują. Oni na pewno w rękach ajfona nie mieli!!

    --
    Paweł