  • Data: 2011-11-25 15:40:05
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jaoag6$vb0$1@mx1.internetia.pl...

    > Pytanie o stosunek kontrastu w przypadku amoleda świadczy o twojej
    > totalnej ignorancji tematu - oczywiście chciałbyś go porównać ze swoim
    > ajfonem, nie?

    Raczej to co napisałeś świadczy o *Twojej* ignorancji...
    Żeby nie wiem jak super był ten ekran to czerń nie będzie miała
    jasności zerowej bo będzie jakaś poświata szczątkowa z sąsiednich
    pikseli. Zwłaszcza gdy będziesz mieć wszystkie 6 na pełnej jasności
    a jeden w środku czarny. No ale Ty takich praktycznych rzeczy nie
    rozumiesz, wydaje Ci się że skoro piksel nie świeci to będzie zero
    i śmiejesz się bo ktoś chce dzielić przez zero. Tymczasem zera nie
    ma w przyrodzie. A jak nie ma zera to można podać wartość kontrastu.
    No ale Ty potrafisz się tylko zaśmiać jak głupi do sera, prawda?