    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Wed, 23 Nov 2011 12:58:02 -0600

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:jajdej$8mg$1@inews.gazeta.pl...
    > (...)
    >
    > Staram się zawsze kulturalnie i rzeczowo krytykować, lub wyrażać
    > swoje poglądy. Jednak dyskusja z Tobą to jak kopanie się z koniem

    Co do kultury, to nie wiem gdzie się jej uczyłeś ale słabo Ci to wychodzi.

    > poszedłeś porównać jasność wyświetlacza Amoded w "topowym" modelu.
    > nie było go to zrobiłeś porównanie z tym co by. Jaki w tym sens?

    Czym różni się SII od Motoroli Droid Razr?
    Czy to nie jest topowy model Motoroli?

    Sens jest taki, aby porównać nowoczesne telefony obecne aktualnie
    na rynku z rocznym, starym telefonem Apple i sprawdzić czy wciąż
    może się równać z nowoczesnymi czy jest w tyle...

    Ale nie bój się, jak pojawi się u nich S II to sprawdzę S II.

    > Jaki wogóle jest sens porównywania 2 różnych wyświetlaczy?

    A dlaczego nie widzisz tu sensu?
    Porównuję od strony użytkownika użyteczność jednego ekranu
    w stosunku do drugiego ekranu. Gdzie tu widzisz brak sensu?

    > JA teraz siedzę
    > przed IPSem i wiem "o co kaman" A Ty? Ty też wiesz, ale trolujesz.

    Nie podoba ci się co piszę, to po co czytasz?

    > pozatym, jasność to nie wszystko! co tam!
    > Wyświetlacz to nie wszystko!

    Czy ja robiłem wyczerpujący test porównawczy telefonów? Nie!
    Od razu pisałem, ze porównuje ekrany... o co więc ci chodzi?

    > JA mam w telefonie ekranik 2.4 cala i nie umiem znaleźć telefonu z
    > wiekszym wyświetlaczem, na którym zrobie równie wygodnie to co
    > na starym. A Ty sie "bryndzlujesz" jasnością i jakością wyświetlacza....
    > nie robiąc porównania z takim samym typem ale w innym telefonie.
    > daj spokój..

    Ty nie rozumiesz i krytykujesz...
    Jaki sens ma porównywanie ekranu który nie planowałem kupić?
    Ja chcę porównać coś, co potencjalnie mógłbym kupić...
    Telefon Motoroli Droid Razr wygląda fajnie, ma fajne opcje,
    potencjalnie mógłbym zastanowić się nad kupnem go jak mi
    się skończy kontrakt na iPhone4. Ale jakoś ekranu jaką widziałem
    wczoraj mnie do tego nie zachęciła a wręcz przeciwnie: ekran
    jest wyraźnie gorszy niż w moim iPhone4. A więc "upgrade"
    byłby bezsensowny.

    > ale ze względu na "bo tak". Nie analizę wad i zalet.

    Ze względu na JAKOŚĆ!
    Wyraźnie lepszą jakość EKRANU, bo tylko o ekranie tu rozmawiamy.

    Chcę jeszcze zobaczyć Galaxy S II bo mówicie że sprzedawca się
    mylił, że ma ten ekran lepszą jakość, ale jeśli cechą ekranów
    AMOLED jest słabsza jasność i mniejsza rozdzielczość to już
    wiem z góry że szanse na to że ekran 4.5" mi się spodoba
    z mniejszą rozdzielczością niż mój aktualny ekran 3.5" są nikłe
    bo od większego ekranu oczekuje większej rozdzielczości
    pikseli (innymi słowy takiej samej gęstości ppi).