  • Data: 2011-11-23 21:45:55
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <z...@g...pl> wrote in message
    news:jaj00d$n2v$1@inews.gazeta.pl...
    > Pszemol pisze:
    > Oba telefony są
    >
    > Daj już spokój.
    > Każdy ma inne, "grabie", kieszenie... wrażliwość na widoczne pixele...

    Czy widzisz coś złego w dzieleniu się z grupą moją opinią?
    Coś Cię boli w tym co piszę i starasz się mnie uciszyć?
    To oczywiste że wrażliwość na takie rzeczy jak lepsze siedzenie
    w ręce telefonu dużego czy małego jest subiektywna ale już
    jasność ekranu subiektywna nie jest. A różnica jaskrawości ekranu
    telefonów jakie oglądałem jest drastyczna i widoczna na pierwszy
    rzut oka. To samo jeśli chodzi o gęstość pikseli na powierzchni
    ekranu, a co za tym idzie możliwość rozróżniania mniejszych
    szczegółów na tym ekranie - też nie ma tu nic subiektywnego.