    From: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone vs Nokia
    Date: Wed, 1 Jul 2009 09:02:56 +0200

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ja tam nie wiem, ale różnica między Q1 2009, a Q1 2008 o czymś
    > świadczy. Podobnie było kwartał temu.
    > Sądzę, że weszli na ten poziom "rozwoju korporacyjnego", gdzie bez
    > przyrostu 10 % na kwartał firma upada, bo tak.
    >
    > A co do zwykłych telefonów - zarabia się na masie, a ta się
    > zastraszająco zmniejsza. Poziom sprzedaży tych droższych wzrasta.

    Może konkurencja zmusi ich do działania. A jak nie to też nie problem.

    > Nie rozumiesz. Panowie z nokii się głośno pytają, dlaczego masz z
    > internetu brać za darmo usługi, za które oni mogą wziąć pieniądze.

    A coś robią czy tylko szczekają?

    > Taka Zosia włąśnie siedzi naprzeciwko mnie: jest płci męskiej i ma 40
    > lat. I chce mieć i ładny i wygodny i funkcjonalny telefon. HTC już
    > dawno skreślił, Nokię skreślił, od pół roku ujeżdża iphona i mówi, że
    > dopiero tu wszystko działa, i działa to, co on chce, a nie to, co
    > ktoś gdzieś sobie wymyślił.

    No cóż Pracuś był genialny, wymyślił telefon dla takiej iZosi. Taki
    idiotofon.

    > Tak, z tym że Apple nigdy nie było korporacją międzynarodową z
    > kilkudziesięcioma lokalizacjami, zarządzanymi przez setki ludzi rónych
    > narodowości. To jest poważne obciążenie.
    > No i, jak na razie, w Nokii nie ma Steve'a,

    Jak napisałeś, na razie nie ma. Ale to się moze zmienić.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D