  • 21. Data: 2015-06-20 13:54:17
    Temat: Re: iPhone - już mi się nie podoba
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mm37ot$u0i$1@mx1.internetia.pl...

    > Google zna Twój adres lepiej niż Ty sam...
    > Nawet wie w którym pokoju swojego mieszkania śpisz.
    > Naprawdę Wam się wydaje że coś od tych firm ukryjecie?
    > ---
    > Jak będziemy chcieli ukryć to ukryjemy, jak nie to nie.

    Buahaha :-) Wydaje Ci się.

  • 22. Data: 2015-06-21 09:54:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "re" <r...@r...invalid> wrote in message
    >
    > Buahaha :-) Wydaje Ci się.

    Wystarczy wyłączyć prąd i google jest bezradne.

  • 23. Data: 2015-06-21 22:10:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > Wystarczy wyłączyć prąd i google jest bezradne.

    No jeśli powiesz mi jak mogę używać smartfona bez prądu
    z baterii to Cię ozłocę... A do tego czasu będę się upierał
    że kto jak kto ale Google, autor systemu operacyjnego który
    penetruje każdy drucik Twojego smartfona, Twój adres
    łącznie z adresem Twojej mamy, córki i wszystkich znajomych
    to już ma z dokładnością do 10 miejsca po przecinku
    szerokości i długości kątowej z GPSa... :-)

  • 24. Data: 2015-06-21 22:29:09
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > to już ma z dokładnością do 10 miejsca po przecinku
    > szerokości i długości kątowej z GPSa... :-)
    Chyba masz rację..
    Używam smartfona tylko w górach ponad 12300 kN/S - zazwyczaj nie działa- nic
    kvrwa nie działa.
    Nawet Eneuel nie działa.

    --
    marfi

  • 25. Data: 2015-06-21 22:50:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > ---
    > Jak będziemy chcieli ukryć to ukryjemy, jak nie to nie.

    Aha. A teraz wydaje mi się, że naprawdę Cię posrało

  • 26. Data: 2015-06-21 22:58:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > to już ma z dokładnością do 10 miejsca po przecinku
    > szerokości i długości kątowej z GPSa... :-)

    Na razie nie ma przymusu używania smartfona. Można bez tego żyć :-)

  • 27. Data: 2015-06-22 00:24:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na razie nie ma przymusu używania smartfona. Można bez tego żyć :-)

    Ale po co w takim razie ta akademicka dyskusja czy wpisywać adres
    czy nie przy kupowaniu pasjansa? Czy wpiszesz go czy nie wpiszesz
    i tak będą go znały - zarówno firma która sprzedaje Ci usługę GSM
    jak i firma sprzedająca Ci telefon jak i firma robiąca system operacyjny.
    Po co więc udawać że się bez wpisywania adresu jakimś Tajemniczym
    Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców skoro wszystko osobie sam
    dajesz tym firmom na tacy, łącznie z adresem...

  • 28. Data: 2015-06-22 00:46:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > i tak będą go znały - zarówno firma która sprzedaje Ci usługę GSM
    > jak i firma sprzedająca Ci telefon jak i firma robiąca system operacyjny.

    Jeśli ktoś kupił starter w kiosku, telefon bez GPS-a kupił w supermarkecie i
    mieszka w bloku, w którym jest 100 mieszkań, to raczej są małe szanse, że
    firma sprzedająca pasjansa go dokładnie namierzy.

    > Po co więc udawać że się bez wpisywania adresu jakimś Tajemniczym
    > Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców skoro wszystko osobie sam
    > dajesz tym firmom na tacy, łącznie z adresem...

    Jak podasz swoje dane (imię, nazwisko, adres) niewiadomo jakiej firmie, to
    nie zdziw się, gdy znienacka odwiedzi Cię komornik i zacznie ścigać za
    czyjeś długi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2015-06-22 04:58:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Jeśli ktoś kupił starter w kiosku, telefon bez GPS-a kupił w supermarkecie
    > i mieszka w bloku, w którym jest 100 mieszkań, to raczej są małe szanse,
    > że firma sprzedająca pasjansa go dokładnie namierzy.

    Do namierzenia GPS nie jest potrzebny...
    O triangulacji z BTSów słyszałeś?

    A co do anonimowości to wystarczy że z tego telefonu sprawdzisz
    maila, stan konta w banku czy wytyczysz trasę podróży i już tą
    swoją anonimowość świętą straciłeś.

    > Jak podasz swoje dane (imię, nazwisko, adres) niewiadomo jakiej firmie, to
    > nie zdziw się, gdy znienacka odwiedzi Cię komornik i zacznie ścigać za
    > czyjeś długi.

    Nie podaję "niewiadomo jakiej firmie" - podaję go firmie Apple
    z którą związany jestem umową na usługi takie i inne regulaminem.

  • 30. Data: 2015-06-22 08:30:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Do namierzenia GPS nie jest potrzebny...
    > O triangulacji z BTSów słyszałeś?

    Specjalnie napisałem, że bez GPS. Z triangulacji nie uzyskasz takiej
    dokładności, żeby stwierdzić czy abonent mieszka w klatce nr 1 czy nr 2 i na
    którym piętrze,

    > A co do anonimowości to wystarczy że z tego telefonu sprawdzisz
    > maila, stan konta w banku czy wytyczysz trasę podróży i już tą
    > swoją anonimowość świętą straciłeś.

    Bank albo operator serwera mailowego musiałby wtedy podać dane personalne
    operatorowi komórkowemu. Chyba jak na razie jest to zabronione. Połączenia z
    bankiem są szyfrowane, z serwerem mailowym często też.

    > Nie podaję "niewiadomo jakiej firmie" - podaję go firmie Apple
    > z którą związany jestem umową na usługi takie i inne regulaminem.

    Aha, myślałem, że te dane podaje się producentowi aplikacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba