  • 71. Data: 2012-10-15 14:43:16
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5gvon$dmo$1@node1.news.atman.pl...

    > Powiedz Pszemol szczerze, ile wg Ciebie osob wokol analizuje kwestie
    > wymienione powyzej? Jak to wyglada procentowo w statystykach korzystania z
    > sieci przytoczonych przez Ciebie. Obawiam sie, ze zdecydowana wiekszosc
    > "konsumuje" bardzo popularna tresc podtykana pod nos przez duze koncerny.
    > Zreszta tak silna integracja systemow (chocby nowego iOS) z np FB nie
    > bierze sie z powietrza.
    > Jednak jak wczesniej napisalem - nic mi do tego, a trend osobiscie mi sie
    > nie podoba.

    A widziałeś statystyki publikowanych książek papierowych?
    Ile z nich to podręczniki czy mądre książki a ile to ogłupiające czytadła?
    No niestety - większość ludzi to głupki i dlatego na statystyki takie
    nie ma co patrzeć. Narzędzie jest narzędziem - jak kto go używa
    zależy od jego wiedzy i oczekiwań. Zapewniam Cię że nikt Cię do
    fejsbooka nie będzie zmuszał jak nie będziesz chciał lajkować słitfoci :-)

    > Tak Pszemol, wszystko sie zgadza. Zreszta ja bylem poniekad prekursorem -
    > od lat korzystalem z palmtopow jako e-ksiazek. Teraz w zaden sposob juz
    > sie nie wyrozniam. Wiecej zycia jest w stodole pelnej zombie niz w takim
    > wagonie. Ot, cecha XXIw.

    Co to znaczy? Sugerujesz że ktoś czytający książkę w pociągu na Kindle
    jest mniej żywy niż ktoś czytający papierową wersję takiej książki?
    A może brakuje Ci interakcji z jazdy pociągiem w czasach komuny:
    ktoś Cie ochlapie sokiem z pomidorka, ktoś inny podzieli się jajeczkiem na
    twado, ktoś inny zrobi awanturę albo zasmrodzi Ci przedział papierosem? :-)

  • 72. Data: 2012-10-15 14:47:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-10-15 14:21, Pszemol wrote:

> [...]
    >wymienione powyzej? Jak to wyglada procentowo w statystykach
    >korzystania z sieci przytoczonych przez Ciebie. Obawiam sie, ze

    Chyba jednak nie tak malo, patrzac na popularnosc roznych pirackich
    e-bookow w sieci, tudziez wyniki finansowe Amazona :-)
    A akcje .. tu sie o duze pieniadze moze rozchodzic.

    Z tym ze to ciagle nie musi byc smartfon - www, rss, ebooki sa tez
    dostepne i na gorsze telefony.
    Z malego ekraniku czyta sie zle .. ale i w iphonie jest maly.
    No i ciagle pozostaje kwestia gdzie to robicie - w pociagu, w
    tramwaju, w metrze ?
    Bo w koncu mozna to tez wygodnie na normalnym komputerze zrobic, czy
    na jakims tablecie.

    A ja usilnie szukam syntezatora mowy - za kierownica czytal nie bede,
    a poza tym trzeba oczy oszczedzac.

    >wiekszosc "konsumuje" bardzo popularna tresc podtykana pod nos przez
    >duze koncerny. Zreszta tak silna integracja systemow (chocby nowego
    >iOS) z np FB nie bierze sie z powietrza.

    Tylko z tego ze uzytkownicy naprawde to lubia i wymagaja ?
    Wartosc rynkowa FB tez sie nie bierze znikad :-)

    >Tak Pszemol, wszystko sie zgadza.

    Tylko ze ja nie jestem uwieziony na 50 minut w pudle, ani nawet na 20
    :-)

> [...]
    >palmtopow jako e-ksiazek. Teraz w zaden sposob juz sie nie wyrozniam.
    >Wiecej zycia jest w stodole pelnej zombie niz w takim wagonie. Ot,

    A zycie towarzyskie zamiera, osiem osob w przedziale, wszyscy
    smartfonuja zamiast flirtowac :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-10-15 14:53:38
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > zależy od jego wiedzy i oczekiwań. Zapewniam Cię że nikt Cię do
    > fejsbooka nie będzie zmuszał jak nie będziesz chciał lajkować słitfoci :-)

    Oczywiscie, jestem reliktem republiki ;]

> [...]
    > twado, ktoś inny zrobi awanturę albo zasmrodzi Ci przedział papierosem? :-)

    Mam raczej na mysli wspolczesny izolacjonizm, obecny chyba na kazdym
    mozliwym poziomie. Wspolczesne media wraz z przenoszeniem zycia
    towarzyskiego do przestrzeni wirtualnej dodatkowo temu sprzyjaja.
    Spojrz chocby na grupe oszolomow palujacych sie tutaj a przebywajacych
    fizycznie w roznych czesciach swiata ;]

  • 74. Data: 2012-10-15 14:53:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > A akcje .. tu sie o duze pieniadze moze rozchodzic.
    > Z tym ze to ciagle nie musi byc smartfon - www, rss, ebooki sa tez

    Ja non-stop używam tel do nadzoru swoich stron WWW :) do tego czytam
    portale, przeglądam pocztę itd..

    > Z malego ekraniku czyta sie zle .. ale i w iphonie jest maly.

    Dla tego wybrałem HTC z 4.3" :)

    > No i ciagle pozostaje kwestia gdzie to robicie - w pociagu, w tramwaju, w
    > metrze ?

    Wszędzie ?? często np. na placu zabaw jak młody się bawi to ja mam co
    robić:)

  • 75. Data: 2012-10-15 14:58:37
    Od: atm <...@v...pl>

    > A ja usilnie szukam syntezatora mowy - za kierownica czytal nie bede, a
    > poza tym trzeba oczy oszczedzac.

    Ivona i Moon Reader dobrze wspolpracuja. Wystarczy dwa razy potrzasnac
    telefonem majac otwarty MR (czy cokolwiek innego sobie zdefiniujesz) a
    Ivona zacznie nawijac. Choc oczywiscie jej wczuwanie sie w tekst
    pozostawia sporo do zyczenia ;]

  • 76. Data: 2012-10-15 15:26:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >Nie mówię o kupowaniu tylko o szukaniu.

    Ale po znalezieniu bedziesz chcial kupic, a to inna strona, inne
    problemy :)

    >Ależ iPhone dobrze zooma robi. Przecież nie analizuje on tekstu tylko
    >widzi wewnętrzną strukturę witryny i do niej zoomuje...

    Ale struktura jest widac dobra, skoro na innych przegladarkach sie
    dobrze wyswietla.

    >Google zwykle było bardzo aktualne.

    Widac imperium jest juz bliskie upadku, bo kolo roku zabralo im
    narysowanie nowej autostrady we wrocku, a potem jeszcze pare miesiecy
    na podlaczenie jej do istniejacych drog.

    Overbooking w ogolnosci uchodzi.

    J.

  • 77. Data: 2012-10-15 15:41:33
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > z np FB nie bierze sie z powietrza.
    > Jednak jak wczesniej napisalem - nic mi do tego, a trend osobiscie mi

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=j721bmkOsss ;]

  • 78. Data: 2012-10-15 18:09:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Oct 2012 14:11:35 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie przyznam. Owszem, coraz czesciej potrzebny/przydatny, ale
    ciagle
    > jeszcze nie absolutnie non-stop.

    No tak ale w Twoim przypadku ustaliliśmy że używasz sieć niezgodnie z
    współczesnym przeznaczeniem :)

    --
    Marek

  • 79. Data: 2012-10-15 18:25:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Oct 2012 14:11:35 +0200, "J.F"

    >No tak ale w Twoim przypadku ustaliliśmy że używasz sieć niezgodnie z
    >współczesnym przeznaczeniem :)

    Ale to dowod przez zalozenie :-)

    J.

  • 80. Data: 2012-10-15 18:45:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale po znalezieniu bedziesz chcial kupic, a to inna strona, inne problemy
    > :)

    Podaj adres - chętnie wypróbuję...

    Swoją drogą - gdzie ma PKP głowę? Bo nie na szyi...
    Czemu inna strona? Czemu nie ma guzika "KUP BILET" obok
    wyświetlonej właśnie godziny odjazdu?

    > Ale struktura jest widac dobra, skoro na innych przegladarkach sie dobrze
    > wyswietla.

    A które "inne" przeglądarki wycentrowują kolumnę tekstu na cały ekran?
    Bo mój IE9 na pececie pod Windows 7 tego nie robi...

    > Widac imperium jest juz bliskie upadku, bo kolo roku zabralo im
    > narysowanie nowej autostrady we wrocku, a potem jeszcze pare
    > miesiecy na podlaczenie jej do istniejacych drog.

    Może nie mają wystarczającej ilości klientów w Polsce aby dbać
    o ten region na wysokim priorytecie? Tak to jest z firmami które są
    globalne - dla nich Polska może być na 2-3 miejscu listy zmartwień.
    Szkoda że polskie firmy takie jak AutoMapa nie dają rady...

    > Overbooking w ogolnosci uchodzi.

    I dlatego nie warto się na lotnisko spóźniać ;-)