  • 1. Data: 2012-10-12 16:02:56
    Temat: Aero2 i masowy odbior kart
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Mam zamiar udać się do Warszawy z upoważnieniami od całej załogi w pracy,
    kumpli i rodziny.
    Razem będzie tego z 50 kart :) Czy bez problemów przyjmą mnie w centrali
    firmy, a może powiedzą "ić pan stond", hurtowników nie obsługujemy? :D

  • 2. Data: 2012-10-12 16:30:34
    Temat: Re: Aero2 i masowy odbior kart
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Kolego,
    Poświęć chociaż z 5 minut na poczytanie np.tutaj:
    http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    a później sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

  • 3. Data: 2012-10-12 20:37:12
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    > a później sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

    Już to dawno przeczytałem, gdzie tam masz odpowiedzi na moje pytanie? Tam
    jest napisane jedna karta sim na osobę i czego Ty nie rozumiesz?
    Ja biorę na innych, tylko mam być pośrednikiem. Wiem, że trzeba
    pełnomocnitwa i ksera dowodu, pytam ile mogę mieć takich zaświadczeń? Czy
    nie będzie to dziwne i przejdzie jak 50?

  • 4. Data: 2012-10-12 23:31:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-12 20:37, bolo pisze:
> [...]
    > pełnomocnitwa i ksera dowodu, pytam ile mogę mieć takich zaświadczeń? Czy
    > nie będzie to dziwne i przejdzie jak 50?

    Napisz maila do Aero i zapytaj bezpośrednio. Po co tracisz czas?

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-10-12 23:39:20
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    bolo wrote:
> [...]
    > pracy, kumpli i rodziny. Razem będzie tego z 50 kart :) Czy bez
    > problemów przyjmą mnie w centrali firmy, a może powiedzą "ić pan

    Jeżeli spełnisz wszystkie wymogi formalne (prawidłowe upoważnienia,
    kopie dowodów, 20 PLN w gotówce, adresy email itd.), to normalnie wydają.
    Ludzie z firm pośredniczących przychodzą i mają po kilkanaście wniosków -
    weź pod uwagę, że obsługa jednego wniosku to do 10 minut. 50 sztuk może
    zająć więcej, niż kilka godzin plus do dwóch godzin czekania w kolejce.
    Nie spodziewaj się przychylności kolejki i obsługi salonu (wiedzą o
    istnieniu pośredników).

    Mimo wszystko odmówić wydania karty nie mogą, no chyba, że będą zamykać.

    Jakub

  • 6. Data: 2012-10-13 00:05:20
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz maila do Aero i zapytaj bezpośrednio. Po co tracisz czas?

    Aero2 słynie z łatwego kontaktu z nimi i szybkiej reakcji z odpowiedzią...
    ;)