    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Date: Mon, 15 Oct 2012 14:53:38 +0200
    <23gp4jfdzhql$.htvu3ebrs18s.dlg@40tude.net> <k5boqm$khq$1@dont-email.me>
    <1buh8claftsfu$.1o491gnetdme6$.dlg@40tude.net>
    <k5bvum$v8j$1@dont-email.me>
    <1eypjjx4hkx5r.1sp11f3ec0tvn$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <507bc12c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5gpk7$5k8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5gtlm$bgo$1@node1.news.atman.pl> <k5gv3h$v9u$1@dont-email.me>
    <k5gvon$dmo$1@node1.news.atman.pl> <k5h0d7$79k$1@dont-email.me>

    > A widziałeś statystyki publikowanych książek papierowych?
    > Ile z nich to podręczniki czy mądre książki a ile to ogłupiające czytadła?
    > No niestety - większość ludzi to głupki i dlatego na statystyki takie
    > nie ma co patrzeć. Narzędzie jest narzędziem - jak kto go używa
    > zależy od jego wiedzy i oczekiwań. Zapewniam Cię że nikt Cię do
    > fejsbooka nie będzie zmuszał jak nie będziesz chciał lajkować słitfoci :-)

    Oczywiscie, jestem reliktem republiki ;]

    > Co to znaczy? Sugerujesz że ktoś czytający książkę w pociągu na Kindle
    > jest mniej żywy niż ktoś czytający papierową wersję takiej książki?
    > A może brakuje Ci interakcji z jazdy pociągiem w czasach komuny:
    > ktoś Cie ochlapie sokiem z pomidorka, ktoś inny podzieli się jajeczkiem na
    > twado, ktoś inny zrobi awanturę albo zasmrodzi Ci przedział papierosem? :-)

    Mam raczej na mysli wspolczesny izolacjonizm, obecny chyba na kazdym
    mozliwym poziomie. Wspolczesne media wraz z przenoszeniem zycia
    towarzyskiego do przestrzeni wirtualnej dodatkowo temu sprzyjaja.
    Spojrz chocby na grupe oszolomow palujacych sie tutaj a przebywajacych
    fizycznie w roznych czesciach swiata ;]