  • Data: 2012-10-15 14:32:19
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-15 14:21, Pszemol wrote:

> [...]
    > Ci co ograniczają się do lajkowania słitfoci pewnie nie pchają świata
    > do przodu, ale smartfonem można się też dostawać do nowinek
    > publikowanych przez CERN czy inne instytuty badawcze, można się
    > dostawać do literatury popularnonaukowej, czytać wiadomości ze
    > świata, analizować rynki papierów wartościowych, studiować historię
    > Dalekiego Wschodu czy też czytać poezję... Treść wybiera użytkownik.
    > Ty narzekasz że idea książki jest zła bo widzisz co krok Harlequiny,
    > a zapominasz że to nie jedyna pozycja i są też ambitniejsze woluminy.

    Powiedz Pszemol szczerze, ile wg Ciebie osob wokol analizuje kwestie
    wymienione powyzej? Jak to wyglada procentowo w statystykach korzystania
    z sieci przytoczonych przez Ciebie. Obawiam sie, ze zdecydowana
    wiekszosc "konsumuje" bardzo popularna tresc podtykana pod nos przez
    duze koncerny. Zreszta tak silna integracja systemow (chocby nowego iOS)
    z np FB nie bierze sie z powietrza.
    Jednak jak wczesniej napisalem - nic mi do tego, a trend osobiscie mi
    sie nie podoba.

    > Masz kolekcję obcych ludzi uwięzionych na te 30-50 minut w metalowej
    > klatce - co mają robić? Odłożyć iPhone i patrzyć się w ścianę? Albo
    > patrzyć się na zgrabne nogi dziewczyny na końcu wagonu i wymyślać
    > sobie sprośne myśli? :-) Nie lepiej aby właśnie zająć czymś mózg zanim
    > zwiotczeje od nieużywania? Co Ci przeszkadza że patrzą w telefony
    > i nadrabiają np zaległe e-maile czy nawet lajkują zaspani słitfocie w
    > drodze
    > do pracy czy szkoły?

    Tak Pszemol, wszystko sie zgadza. Zreszta ja bylem poniekad prekursorem
    - od lat korzystalem z palmtopow jako e-ksiazek. Teraz w zaden sposob
    juz sie nie wyrozniam. Wiecej zycia jest w stodole pelnej zombie niz w
    takim wagonie. Ot, cecha XXIw.