  • Data: 2012-10-15 14:38:44
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:507bd870$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    a-darmo-w-polskich-komorkach-6135.html

    > News ma uzmyslowic ze strona PKP byla platna.

    Uzmysłowił. Była, nie jest - nie ma o czym się żalić.

    > Bilety to inna inszosc, jestes pewien ze potrafisz kupic przez iphona ?

    Nie mówię o kupowaniu tylko o szukaniu.

    > A nie napisali tak ?
    > Maja zmieniac prawidlowy kod, bo ajfon zle zooma robi ? :-)

    Ależ iPhone dobrze zooma robi. Przecież nie analizuje on tekstu tylko
    widzi wewnętrzną strukturę witryny i do niej zoomuje...

    > Z Warszawy do Krakowa byc moze, gdzie indziej nie jest juz tak fajnie :-)

    > A nie wystarczy ekspresowka ?
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,126635
    73,Premier_obiecal_droge_S7_do_Warszawy__Tylko__ze_t
    o.html
    > W nastepnej kadencji obieca pewnie do Krakowa :-)
    >
    > Poza tym lada moment skoncza prze/budowe S8 i da sie szybko przez Katowice
    > i Piotrkow.
    > I trzeba bedzie dobra nawigacje na telefon, z aktualnymi mapami, a nie
    > jakies google czy apple :-)

    Google zwykle było bardzo aktualne.

    > A moze maksymalizacja zyskow przez sprzedaz dzwonkow i tapet :-)

    Może.

    > Oo, a mozesz je z iphona wprowadzic ?

    No oczywiście. A Ty nie?
    Mało tego - łapię się czasem że używam ich w SMSach do ludzi
    co mają słabsze telefony (jak to mówiliście? biedafony?) i nie
    widzą prawie całego SMSa bo po pierwszym znaku z ogonkiem
    tekst im ucina... :-)

    > Ale to powinno byc odwrotnie :-)

    Czyżbyś był zwolennikiem odwrotnej notacji polskiej? :-)

    > Kliknalem, ale widac nieprecyzyjnie, bo dzis faktycznie dziala.

    No to super.

    > Ja mam inne przyzwyczajenia :-)

    :-)

    > Nie wiem jak te obecne unijne przepisy - ale moze im sie to zwyczajnie
    > oplacac, bo w przeciwnym razie oplaty jakies groza.
    >
    > A moze bezczelne rozwiazanie na overbooking - wysle sie SMS ze odlot
    > opozniony o 4 godziny i sam bez pretensji przyjdziesz na nastepny lot :-)

    Wątpię, nie uszło by im to na sucho.