  • Data: 2012-10-15 14:21:02
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5gtlm$bgo$1@node1.news.atman.pl...
    > Tak, to prawda. Pszemol zreszta sie tym chelpi w innym watku odnosnie
    > iPhone ;]
    > Mam jednak wrazenie, ze w duzym stopniu jest to "lajkowanie slitfoci na
    > fejsiku" i automatyczna aktualizacja pogody w widgetach (przewaznie jest
    > to weatherbug, strasznie nieprawdziwy dla Polski). Oczywiscie nic mi do
    > tego kto co lubi, tyle ze taka tendencja popularnej rozrywki (nastepne
    > sformulowanie, ktorego nie cierpie: konsumowanie tresci) jakos mi sie nie
    > podoba ale moze za stary jestem.

    Rozrywka dostosowana jest do człowieka i poziomu jego inteligencji.
    Ci co ograniczają się do lajkowania słitfoci pewnie nie pchają świata
    do przodu, ale smartfonem można się też dostawać do nowinek
    publikowanych przez CERN czy inne instytuty badawcze, można się
    dostawać do literatury popularnonaukowej, czytać wiadomości ze
    świata, analizować rynki papierów wartościowych, studiować historię
    Dalekiego Wschodu czy też czytać poezję... Treść wybiera użytkownik.
    Ty narzekasz że idea książki jest zła bo widzisz co krok Harlequiny,
    a zapominasz że to nie jedyna pozycja i są też ambitniejsze woluminy.

    > Doprowadza to do tego o czym znajomy nasz wspomnial w innym watku odnosnie
    > wrazen z pociagu czy metra gdzies na dalekim wschodzie: wszyscy ludzie
    > wgapieni w ekraniki telefonow, elegancko konsumujacy...

    Masz kolekcję obcych ludzi uwięzionych na te 30-50 minut w metalowej
    klatce - co mają robić? Odłożyć iPhone i patrzyć się w ścianę? Albo
    patrzyć się na zgrabne nogi dziewczyny na końcu wagonu i wymyślać
    sobie sprośne myśli? :-) Nie lepiej aby właśnie zająć czymś mózg zanim
    zwiotczeje od nieużywania? Co Ci przeszkadza że patrzą w telefony
    i nadrabiają np zaległe e-maile czy nawet lajkują zaspani słitfocie w drodze
    do pracy czy szkoły?