  • 71. Data: 2012-06-02 18:01:16
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:4fca3245$0$1300$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli oto kolejny feature, który - z racji nieistnienia na iP - jest
    > zupełnie ludziom niepotrzebny.
    >
    > Jesteś strasznie przewidywalny :)

    nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść.

  • 72. Data: 2012-06-02 18:01:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > A czy ja pisze, ze jest trudne?
    > Czy może jednak tylko stwierdzam, ze na androidzie jest prostsze?

    no ale nie jest.

  • 73. Data: 2012-06-02 18:08:39
    Od: ArekM <a...@j...com>

    W dniu 2012-06-02 18:01, Pszemol pisze:
    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > no ale nie jest.

    Dywagujemy nad czymś, co jest raczej subiektywne.

    - dla mnie łatwiejsze jest "nie robienie niczego" zeby sie zakladki
    synchronizowały
    - dla Ciebie prostszym jest podłączenie telefonu do peceta

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSIII

  • 74. Data: 2012-06-02 18:15:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-02 18:01, Pszemol pisze:
    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > no ale nie jest.

    Chyba jednak jest, skoro jest to proces zupełnie bezobsługowy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 75. Data: 2012-06-02 18:17:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść.

    Tak, tak, tak jak bez transferu plików przez BT, MMSów, trybu Mass
    Storage i wielu innych niepotrzebnych - jak powszechnie wiadomo - funkcji ;)

  • 76. Data: 2012-06-03 17:22:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, tak, tak jak bez transferu plików przez BT, MMSów, trybu Mass Storage
    > i wielu innych niepotrzebnych - jak powszechnie wiadomo - funkcji ;)

    MMSy są. A jakże. Mass Storage też jest, w zakresie foldera z fotografiami.

  • 77. Data: 2012-06-03 18:02:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dywagujemy nad czymś, co jest raczej subiektywne.

    Ilość klikań nie jest ubiektywna...

    > - dla mnie łatwiejsze jest "nie robienie niczego" zeby sie zakladki
    > synchronizowały
    > - dla Ciebie prostszym jest podłączenie telefonu do peceta

    Chyba czegoś nie doczytałeś...
    Jak masz konto google i masz na iOS aplikację chrome synch
    to nie musisz podlączać telefonu do peceta aby sobie zakładki
    googlowskie na iPhone używać.
    A więc jest tak samo proste: nie musisz nic robić po pierwszej
    instalacji i konfiguracji konta.

  • 78. Data: 2012-06-03 18:03:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chyba jednak jest, skoro jest to proces zupełnie bezobsługowy.

    Synchronizacja z zakładkami googlowskimi w iphone też jest bezobsługowa.

  • 79. Data: 2012-06-03 18:25:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-03 17:22, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > MMSy są. A jakże. Mass Storage też jest, w zakresie foldera z fotografiami.

    Kiedyś nie było, teraz są, bo Jaśnie Pan Jobs zmienił zdanie. Transferu
    plików po BT dalej nie ma, a mass storage jest - jak widać - kalekie.

  • 80. Data: 2012-06-03 18:26:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-03 18:03, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Synchronizacja z zakładkami googlowskimi w iphone też jest bezobsługowa.

    Już ci napisałem, że w mobilnym Chrome usługa nie ogranicza się do
    synchronizacji zakładek i że obejmuje również otwarte karty.