  • 41. Data: 2012-05-28 09:01:35
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Jesli to okaze sie prawda to bede bardzo zadowolony bo oznacza
    > to ze szerokosc telefonu, a zatem jak on lezy w rece, sie nie zmieni.
    > Jego dlugosc pewnie tez niewiele sie zmieni - wydluza LCD.
    > Aktualny LCD ma rozdzielczosc 960x640 i dlugosc 75mm.
    > Zakladajac ze nowy LCD bedzie miec ta sama gestosc pikseli
    > oznacza to, ze nowy LCD bedzie miec dlugosc 1136/960*75=88mm.
    > Wiec z tego wynika wniosek ze w tej samej obudowie moga przesunac
    > glosnik i kamerke do gory, guzik home na dol i LCD sie wtedy zmiesci.

    I tu się z tobą zgodzę, może iphona da się wreszczie używać nie tylko jako
    słuchawka.
    Ciekawe tylko ile się sprawdzi z tego wróżenia ... no cóż poczekamy
    zobaczymy.

    > A jak ktos chce duzy ekran i duza dachowke to chyba przygotowuja
    > dla niego 7" tabliczke iPada... :-) Niech telefon zostanie telefonem...

    4"-4.3" bez problemu mieszczę się w spodniach, większych nie testowałem ale
    i dla mnie chyba by były za duże choć w firmie noszą paletki.

  • 42. Data: 2012-05-28 09:02:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
    > Co to za sluchawka?

    Podepnę się .... mam Desire HD z ekranem 4.3" i pracuje się na nim bardzo
    dobrze, używałem iphona i niestety za mały ekran ...

  • 43. Data: 2012-05-28 11:11:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    > I nad tym powinni się skupić a nie nad robieniem dachówek.
    > Ja widzę że Samsung nie zakończył na 4.3" - widzę też 4.6 i 4.9"...
    > Jak to się nosi w kieszeni??????
    Ja mam takze P1000 z ekranem 7" i znakomicie to sie nosi w wewnetrznej
    czy zewnetrznej kieszeni marynarki, czasem nosze tez, po lasach i
    polach, w kieszeni bojówek - tez bardzo wygodnie :)
    No to co dopiero takie malenstwa jak Ty przytaczasz ?

  • 44. Data: 2012-05-28 11:15:28
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "marcink" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sam mam iPhone niestety jeszcze 3G bo na innego mnie nie stać oraz
    > Galaxy S ale i tak bym nawet tego starego nie zamienił na żadnego
    > innego z Androidem.

    Jak kazdy niewymagajacy uzytkownik :)

  • 45. Data: 2012-05-28 11:30:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    cpt. Nemo nabazgrał(a):

    > Ja mam takze P1000 z ekranem 7" i znakomicie to sie nosi w wewnetrznej czy
    > zewnetrznej kieszeni marynarki, czasem nosze tez, po lasach i polach, w
    > kieszeni bojówek - tez bardzo wygodnie :)

    Do bojówek wchodzi Tab 10.1 :) przetestowane :)

  • 46. Data: 2012-05-28 17:32:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Podepnę się .... mam Desire HD z ekranem 4.3" i pracuje się na nim
    > bardzo dobrze, używałem iphona i niestety za mały ekran ...

    No to fajnie... :-) Ciekawe jakiego telefonu używa ArekM.

  • 47. Data: 2012-05-29 00:01:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 10:32:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No to fajnie... :-) Ciekawe jakiego telefonu używa ArekM.

    Tak nawiasem mowiac to wpadlem niedawno w niemieckie towarszystwo ...
    najwyrazniej modne sie u nich zrobily duze telefony.

    No ale jeszcze sie w kieszeni mieszcza :-)

    J.

  • 48. Data: 2012-05-29 08:32:31
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > No to fajnie... :-) Ciekawe jakiego telefonu używa ArekM.

    A jakie to ma znaczenie? Zwracałem uwage na wielkość/rozmiar i
    wygode/niewygode z tym związaną. Telefony z 4.3 calowym ekranem mają
    bardzo zbliżone wymiary - na tyle zbliżone, ze model telefonu jest
    nieistotny.

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII

  • 49. Data: 2012-05-29 14:24:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wygode/niewygode z tym związaną. Telefony z 4.3 calowym ekranem
    > mają bardzo zbliżone wymiary - na tyle zbliżone, ze model telefonu jest

    Masz coś do ukrycia? Czemu tyle napisałeś a modelu nie podałeś?
    Rozmiary może mają zbliżone, ale jakość ekranu już nie.

  • 50. Data: 2012-05-29 15:54:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > Androida, jak na razie, nie toleruję. Mam podobne obrzydzenie po
    > kilku kontaktach jakie wyrobiłem sobie przy kontaktach z linuksem.
    > Taki bałagan i degrengolada softwareowa jest po prostu nie dla mnie.
    > Ja w telefonie nie chcę zbieraniny nieprzemyślanych narzędzi które
    > nijak do siebie nie pasują i często dublują swoje funkcje...
    > Ja od telefonu oczekuje prostego, przemyślanego i spójnego systemu
    > w którym wszystko pasuje do siebie jak kawałki puzzle tworzące
    > razem dobre doświadczenia z wygodnej i efektywnej pracy z telefonem...

    A łyżka na to niemożliwe:
    http://www.youtube.com/watch?v=NMiY1kSTHZw

    Skomentujesz?

    --