    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Date: Mon, 28 May 2012 09:01:35 +0200

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Jesli to okaze sie prawda to bede bardzo zadowolony bo oznacza
    > to ze szerokosc telefonu, a zatem jak on lezy w rece, sie nie zmieni.
    > Jego dlugosc pewnie tez niewiele sie zmieni - wydluza LCD.
    > Aktualny LCD ma rozdzielczosc 960x640 i dlugosc 75mm.
    > Zakladajac ze nowy LCD bedzie miec ta sama gestosc pikseli
    > oznacza to, ze nowy LCD bedzie miec dlugosc 1136/960*75=88mm.
    > Wiec z tego wynika wniosek ze w tej samej obudowie moga przesunac
    > glosnik i kamerke do gory, guzik home na dol i LCD sie wtedy zmiesci.

    I tu się z tobą zgodzę, może iphona da się wreszczie używać nie tylko jako
    słuchawka.
    Ciekawe tylko ile się sprawdzi z tego wróżenia ... no cóż poczekamy
    zobaczymy.

    > A jak ktos chce duzy ekran i duza dachowke to chyba przygotowuja
    > dla niego 7" tabliczke iPada... :-) Niech telefon zostanie telefonem...

    4"-4.3" bez problemu mieszczę się w spodniach, większych nie testowałem ale
    i dla mnie chyba by były za duże choć w firmie noszą paletki.