  • 31. Data: 2012-05-25 17:17:29
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    news:jpne4d$pqu$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście to tylko plotki jak zawsze:
    >
    > http://twojepc.pl/news26872.html
    >
    > Apple testuje już dwa prototypy nowego iPhone - oba wyposażone
    > w ekran o przekątnej 3,95-cala i rozdzielczości 1136x640 pikseli,
    > rozdzielczość 1136x640 oznacza, że proporcje ekranu będą tylko
    > o włos odbiegać od 16:9 (wyniosą dokładnie 16 na 9,014)

    Jesli to okaze sie prawda to bede bardzo zadowolony bo oznacza
    to ze szerokosc telefonu, a zatem jak on lezy w rece, sie nie zmieni.
    Jego dlugosc pewnie tez niewiele sie zmieni - wydluza LCD.
    Aktualny LCD ma rozdzielczosc 960x640 i dlugosc 75mm.
    Zakladajac ze nowy LCD bedzie miec ta sama gestosc pikseli
    oznacza to, ze nowy LCD bedzie miec dlugosc 1136/960*75=88mm.
    Wiec z tego wynika wniosek ze w tej samej obudowie moga przesunac
    glosnik i kamerke do gory, guzik home na dol i LCD sie wtedy zmiesci.

    A jak ktos chce duzy ekran i duza dachowke to chyba przygotowuja
    dla niego 7" tabliczke iPada... :-) Niech telefon zostanie telefonem... :-)

  • 32. Data: 2012-05-25 21:01:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ze tez sie Wam chce tracic czas na pisanie takich glupot...

    Bez obaw. Nie są dla Ciebie absolutnie konkurencją.

  • 33. Data: 2012-05-25 21:54:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-05-2012 09:53, Chris pisze:
    > A czego się spodziewałeś:)

    Śliski gość z tego Pszemola, jak węgorz ;)
    Swoją drogą IP4 / 4S ma jeden z gorszych stosunków wielkości ekranu do
    "ramki" ;)

    --
    Pozdr.

  • 34. Data: 2012-05-25 22:47:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Śliski gość z tego Pszemola, jak węgorz ;)

    A może Ty nie rozumiesz moich argumentów i wydaje Ci się ze śliski?

    > Swoją drogą IP4 / 4S ma jeden z gorszych stosunków wielkości
    > ekranu do "ramki" ;)

    I nad tym powinni się skupić a nie nad robieniem dachówek.
    Ja widzę że Samsung nie zakończył na 4.3" - widzę też 4.6 i 4.9"...
    Jak to się nosi w kieszeni??????

  • 35. Data: 2012-05-25 22:59:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-05-2012 22:47, Pszemol pisze:
    > A może Ty nie rozumiesz moich argumentów i wydaje Ci się ze śliski?

    Serio? Jak widać było do tej pory, tylko ty rozumiesz swoje "argumenty".

    > I nad tym powinni się skupić a nie nad robieniem dachówek.
    > Ja widzę że Samsung nie zakończył na 4.3" - widzę też 4.6 i 4.9"...
    > Jak to się nosi w kieszeni??????

    No to dlaczego Apple się nie skupiło tylko wypuściło wielkiego kulfona o
    przekątnej 3,5" ?

    --
    Pozdr.

  • 36. Data: 2012-05-25 23:29:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Serio? Jak widać było do tej pory, tylko ty rozumiesz swoje "argumenty".

    To naprawdę nie moja jest wina że Tobie brakuje czegoś pod czaszką...

    > No to dlaczego Apple się nie skupiło tylko wypuściło wielkiego
    > kulfona o przekątnej 3,5" ?

    Zapytaj lepiej czemu Samsungowi zajęło tyle lat dogonienie Apple/iPhone.

  • 37. Data: 2012-05-26 07:57:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-05-2012 23:29, Pszemol pisze:
    > To naprawdę nie moja jest wina że Tobie brakuje czegoś pod czaszką...

    Ty za to przechwalasz się swoim mózgiem o objętości 3.5 cala
    sześciennego tak jakby było czym.

    > Zapytaj lepiej czemu Samsungowi zajęło tyle lat dogonienie Apple/iPhone.

    Skoro przyznałeś że dogonił, to może sobie kupisz?

    --
    Pozdr.

  • 38. Data: 2012-05-26 19:04:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ty za to przechwalasz się swoim mózgiem o objętości 3.5 cala sześciennego
    > tak jakby było czym.

    Chwileczkę - ja nie przechwalam się mózgiem - ja tylko zauważyłem
    że Ty zgłaszasz nierozumienie moich argumentów. Nie rozumiesz
    czegoś to się zapytaj zamiast szukać dziury w całym i postulować
    ryzykowne twierdzenie że nikt inny też nie rozumie...

    > Skoro przyznałeś że dogonił, to może sobie kupisz?

    Jak Samsung wypuści słuchawkę pod systemem iOS to czemu nie...
    Androida, jak na razie, nie toleruję. Mam podobne obrzydzenie po
    kilku kontaktach jakie wyrobiłem sobie przy kontaktach z linuksem.
    Taki bałagan i degrengolada softwareowa jest po prostu nie dla mnie.
    Ja w telefonie nie chcę zbieraniny nieprzemyślanych narzędzi które
    nijak do siebie nie pasują i często dublują swoje funkcje...
    Ja od telefonu oczekuje prostego, przemyślanego i spójnego systemu
    w którym wszystko pasuje do siebie jak kawałki puzzle tworzące
    razem dobre doświadczenia z wygodnej i efektywnej pracy z telefonem...

  • 39. Data: 2012-05-27 19:04:43
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-25 03:22, Pszemol pisze:
    > "marcink" <m...@g...pl> wrote in message

    > Czy możesz marcinku podkręcić trochę śmieszność Twoich dowcipów?

    Ależ ja do Ciebie nic nie mam tylko do wcześniejszej wypowiedzi.
    Sam mam iPhone niestety jeszcze 3G bo na innego mnie nie stać oraz
    Galaxy S ale i tak bym nawet tego starego nie zamienił na żadnego innego
    z Androidem.
    A co do ekranów to 4 cale są ok..

  • 40. Data: 2012-05-28 04:19:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Sam mam iPhone niestety jeszcze 3G bo na innego mnie nie stać oraz Galaxy
    > S ale i tak bym nawet tego starego nie zamienił na żadnego innego z

    OK, ale gdzie widzisz "różnicę" pomiedzy 4" a 3.95" ?
    Dla mnie różnica pomijalna i nie warta wspominania...
    Dlatego myślałem że to jakiś dowcip ma być i prosiłem
    o podkręcenie jasności :-)