  • 21. Data: 2012-05-25 08:02:37
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:m76sr5fdahku.ts3ggwh88mdr$.dlg@40tude.net...

    > A 4.2" ?

    Gdzieś na pewno jest ten sweet-spot gdzie każdy ma swój wymarzony
    telefon - pewnie będzie to zależeć od rozmiaru ręki, może od rozmiaru
    kieszeni w spodniach a może jeszcze od czegoś...

    iPhone mimo małych rozmiarów ekranu wciąż radzi sobie wyśmienicie
    dzięki dużej jego rozdzielczości i przez to dobrej czytelności.

    > No ale wypusci Apple 4.6", i bedziesz musial twierdzi ze 5"
    > jest jeszcze do zniesienia :-)

    Uwierzyłeś zdaje się w bajki propagowane przez Ghosta i Godela
    że jakoby muszę kochać iPhone... Jak coś jest do dupy to powiem
    że jest do dupy - nie martw się na zapas...

  • 22. Data: 2012-05-25 09:53:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DoQ nabazgrał(a):

    > ROTFL, a nie mówiłem ?:)

    A czego się spodziewałeś:)

  • 23. Data: 2012-05-25 09:56:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JoteR nabazgrał(a):

    > Bo to będzie iPhone. Inne telefony o tej przekątnej to oczywiście cegły,
    > dachówki i ogólny azbest. Oraz, rzecz jasna, podróbki.
    > Zakonotowane. Zobaczymy jak będziesz się wił po wypuszczeniu iP 6 z
    > ekranem 4,3 lub większym. Zapewne przeczytamy, że to tylko Samsungi są
    > dachówkami a ceglasty iP doskonale pasuje kieszeni w applowskich
    > spodniach dokładanych do abonamentu za jedyne 199 USD.

    Znając appla to będzie 5S - 5SL - 5AMG - 6S - 6SL - 6-AMG i będą się różnić
    tylko dodanym programikiem do systemu ... niczym więcej ... dopiero 7 - 8 -
    9 wniesie zmiany typu ekram 4.5" - 5" w rozdzielczośc 8000k

  • 24. Data: 2012-05-25 09:59:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "marcink" <m...@g...pl> wrote in message
    > Czy możesz marcinku podkręcić trochę śmieszność Twoich dowcipów?

    Oczywiście to tylko plotki jak zawsze:

    http://twojepc.pl/news26872.html

    Apple testuje już dwa prototypy nowego iPhone - oba wyposażone w ekran o
    przekątnej 3,95-cala i rozdzielczości 1136x640 pikseli,
    rozdzielczość 1136x640 oznacza, że proporcje ekranu będą tylko o włos
    odbiegać od 16:9 (wyniosą dokładnie 16 na 9,014)

  • 25. Data: 2012-05-25 11:56:11
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > iPhone mimo małych rozmiarów ekranu wciąż radzi sobie wyśmienicie
    > dzięki dużej jego rozdzielczości i przez to dobrej czytelności.

    No cóż ..... To Twoje zdanie ...
    Moje jest zgoła odmienne. Posiadam iP4S i drugi telefon z wyświetlaczem
    4.3 i mniejszą rozdzielczością. I uważam, ze praca na tym drugim jest
    zdecydowanie wygodniejsza!

    Pisze z telefonu bardzo duzo maili, używam tez gtalk - stąd istotna dla
    mnie jest wygoda uzytkowania klawiatury ekranowej.
    - iP4S przez swoj mały ekran i wynikająca z tego słaba klawiature jest w
    uzytkowniu sprasznie upierdliwy. Nawet moja żona (ma iP4), ktora palce
    ma jednak znacząco drobniejsze narzeka na nią (pisze dosc duzo smsów).
    Uprzedze ewentualny komentarz - znam wszystkie ulatwienia, jakie mam w
    przypadku uzywania klawiatury iP, ale trafić w odpowiednie klawisze one
    nie pomagają :)
    - czytanie małych liter, mimo ze odrobine wyrazniejszych jest dla mnie
    zdecydowanie (powtarzam specjalnie dla kolego Przemka: DLA MNIE)
    bardziej męczące
    - sama obsluga telefonu z mniejszym ekranem jest DLA MNIE wygodniejsza
    przez to, ze nie trzeba zmieniac polozenia telefonu w dłoni, aby kliknąć
    w skrót znajdujący się w ktorymś z lewych narożników ekranu. I to jest
    jedyna zaleta mniejszego ekranu iP (DLA MNIE)
    - w przypadku problemu noszenia telefonu nie ma DLA MNIE zadnej roznicy
    w wygodzie między iP a telefonem z 4.3 cala ekranem. Nie jestem jakimś
    wielkoludem, nie nosze tez jakos ekstremalnie szerokich i luznych
    spodni, ale jesli nie miesci mi sie do nich telefon 4.3 to i iP4 nie
    wchodzi.

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII

  • 26. Data: 2012-05-25 12:46:27
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 25 05 2012 9:56, Chris pisze:

    > Znając appla to będzie 5S - 5SL - 5AMG - 6S - 6SL - 6-AMG

    Najpierw wojna z Daimlerem AG o ukradzioną markę AMG ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 27. Data: 2012-05-25 13:19:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ALEX MR nabazgrał(a):

    > Najpierw wojna z Daimlerem AG o ukradzioną markę AMG ;-)

    No i okrągłe koła ... bo w iphonie jest przecież okrągły przycisk ...

  • 28. Data: 2012-05-25 17:02:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
    > Posiadam iP4S i drugi telefon z wyświetlaczem 4.3 i mniejszą
    > rozdzielczością. I uważam, ze praca na tym drugim jest zdecydowanie
    > wygodniejsza!

    Co to za sluchawka?

  • 29. Data: 2012-05-25 17:03:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > ALEX MR nabazgrał(a):

    > No i okrągłe koła ... bo w iphonie jest przecież okrągły przycisk ...

    Ze tez sie Wam chce tracic czas na pisanie takich glupot...

  • 30. Data: 2012-05-25 17:04:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > DoQ nabazgrał(a):

    > A czego się spodziewałeś:)

    na pl.misc.samochody sie wam nudzi i tu przyszliscie potrollowac?