  • 11. Data: 2012-05-24 20:08:50
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 20:00, JoteR pisze:
    > Zakonotowane. Zobaczymy jak będziesz się wił po wypuszczeniu iP 6 z
    > ekranem 4,3 lub większym. Zapewne przeczytamy, że to tylko Samsungi są

    Gorzej jak iP5 będzie miał 4,3 ;)

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-05-24 20:09:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-05-2012 21:41, J.F pisze:
    > Zacznie sie brzydzic wiekszymi niz 4.5" :-)
    > Ale co by nie mowic - iPada nam nie zachwala, a przeciez moglby.

    Może chwali na innej grupie ;)

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-05-24 20:44:56
    Od: "Indukti" <...@...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jeżeli nowy iPhone będzie miał np. 4 calowy wyświetlacz, to czy trafi w
    > pszemoli target, który brzydzi się większymi niż 3,5" ekranami? Pszemol,
    > jak będzie z twoją przygodą z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będą
    > bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

    Ale Wy macie, kurwa, problemy... :)

  • 14. Data: 2012-05-24 20:49:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 20:44, Indukti pisze:
    > Ale Wy macie, kurwa, problemy... :)

    Wolisz mieć większe??

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-05-24 21:18:16
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-23 20:09, DoQ pisze:
> [...]
    > jak będzie z twoją przygodą z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będą
    > bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

    I tu jest błąd bo nie 4 cale tylko 3,95 a to już jest różnica.

  • 16. Data: 2012-05-24 23:47:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wolisz mieć większe??

    Może ma wystarczająco duże i nie musi sobie przedłużać telefonem.

  • 17. Data: 2012-05-25 03:03:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zacznie sie brzydzic wiekszymi niz 4.5" :-)

    4" byłoby jeszcze do zniesienia. Zwłaszcza gdyby zrobili mniejszą
    ramkę wokół LCD.

    > Ale co by nie mowic - iPada nam nie zachwala, a przeciez moglby.
    >
    > Czyz to nie jest amazing ?
    > http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/28/app
    le-ipad-mobile-phones

    > Akurat sp* to sie da wszystko, wiec kto wie.
    >
    > Telefon ma byc maly, ekran duzy - ramke trzeba cienka ..

    To samo piszę w wątku obok - nie wiem czemu DoQ wyskoczył
    jak z choinki...

  • 18. Data: 2012-05-25 03:21:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jplsvo$go6$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo to będzie iPhone. Inne telefony o tej przekątnej to oczywiście
    > cegły, dachówki i ogólny azbest. Oraz, rzecz jasna, podróbki.

    Jak to było z tym błędem logicznym gdy się argument przeciwnika
    sprowadza do absurdalnie wyolbrzymionych rozmiarów i dyskutuje
    z takim potworkiem zamiast rzeczywistego argumentu?
    Gdzie ja mówiłem że jakiś azbest? Z Godelem sobie pomyliłeś?

    iPhone4 dwa lata temu, gdy wchodził na rynek miał rewolucyjny
    i unikalny ekran - żadna konkurencja mu nie dorównywała...
    Ani pod względem rozdzielczości ani jasności, wyrazistości ani
    jakości kolorów. Teraz, po dwu latach, niektóre (!) telefony
    zaczynają go doganiać i przeganiać... ale wciąż średnia jest bardzo
    mierna i dużo telefonów wciąż ma mniejszą rozdzielczość i czytelność.
    Swojego iPhone4 używam od dwu lat i szczerze mówiąc wiele mu
    nie brakuje pod względem ekranu. Jeśli ulepszenie miałoby kosztować
    niewygodę niemieszczenia się w typowej kieszeni czy też niemożność
    objęcia dłonią aby wybierać guziki przy pisaniu jednym kciukiem to
    nie byłoby to ulepszenie.

> [...]
    > dachówkami a ceglasty iP doskonale pasuje kieszeni w applowskich spodniach
    > dokładanych do abonamentu za jedyne 199 USD.

    Oprócz rozmiaru przekątnej sprawdzimy też rozmiary zewnętrzne obudowy.

  • 19. Data: 2012-05-25 03:22:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marcink" <m...@g...pl> wrote in message

    > I tu jest błąd bo nie 4 cale tylko 3,95 a to już jest różnica.

    Czy możesz marcinku podkręcić trochę śmieszność Twoich dowcipów?

  • 20. Data: 2012-05-25 07:25:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 May 2012 20:03:20 -0500, Pszemol napisał(a):

    > 4" byłoby jeszcze do zniesienia.

    A 4.2" ?

    > To samo piszę w wątku obok - nie wiem czemu DoQ wyskoczył
    > jak z choinki...

    No ale wypusci Apple 4.6", i bedziesz musial twierdzi ze 5" jest jeszcze do
    zniesienia :-)

    J.