    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 21:55:02 -0500

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6ila6$rpl$1@inews.gazeta.pl...

    > jako smartfon jest w stanie zastapic mi w wielu sytuacjach smarfona

    Zarąbiście...
    A ja używam tostera bo mi zastępuje w wielu sytuacjach tostera :-)

    > a ja stacji wielordzeniowej na xeonach lub maszyny klasy SMP- i co z tego?

    > a masz kompilator, ze twierdzisz, ze nie da rady (porownywales)?
    > ;)

    Porównywałem z systemem Vista na Pentium D 940 - tragedia.

    > jakies male masz te wymagania - ja nie siadam jak nie ma min 1 24"
    > ;)

    A jednak twierdzisz, że jakiś telefon może się nadać do poważnej pracy.

    > iPhone - tak, jak najbardziej.
    >
    > Jesli masz mozliwosc pracy na normalnych plikach i nimi operowac
    > - to bez problemu smartfon powinien zastapic Ci przenosne biuro.
    > Czasami tez trzeba zrobic cos takiego - nie tylko same projekty.

    Co konkretnie masz na myśli? Formatowanie jakiegoś kontraktu
    z klientem na 3.5 calowym ekraniku? Albo prezentacji na rzutnik?
    Weź mnie nie rozśmieszaj z tym przenośnym biurem... może
    w formie notatnika i terminarza spotkań, to rozumiem, ale do
    prawdziwej pracy w sensie używania CAD, word processing,
    image processing czy tego typu typowo pecetowe zastosowania
    to się żaden telefon tak naprawdę nie nadaje. Nie oszukujmy się.

    > Dodatkowo czesto jak czesto sie przemieszczasz/podrozujesz - to mozesz
    > wiele rzeczy posunac na przod (bez wyciagania notebooka z torby)

    Jasne... próbowałeś już? :-)

    > mózg - rzecz jasna (sorry)

    > Wyposazenie wnetrz europejskich marek na rynek US jest z gorszych
    > materialow niz na rynek europejski (przyklad marek premium z rynku
    > niemieckiego).
    > Widac to czesto po sprowadzeniu auta tej marki z US do Europy.
    > US = pelne to najczesciej wyposazenie (ale nie zawsze, bo czasami np. nie
    > ma spryskiwaczy przy reflektorach) ale gorsze jakosciowo materialy.
    >
    > Swego czasu naczytalem sie tego na stronach klubu lexus (np IS250)

    Raz, inne są gusta klientów jeśli chodzi o wykończenie wnętrz...
    Dwa, być może są jakieś wyjątki w takich egzotycznych zabawkach
    samochodowych ale jeśli chodzi o mainstream to niestety z reguły
    europejskie auta nie dość że są drogie to nie mają w standardzie
    ani klimy ani automatycznej skrzyni i trzeba za to słono bulić.
    Tymczasem w Chicago najmniejszy, najbardziej podstawowy
    wypierdek klasy Civic czy Focus ma i klimę i automat - auta bez
    automatu niby w cennikach widnieją, ale jak chcesz kupić to nikt
    ich nie ma i nie ma nawet gdzie zamówić - próbowałem w 1998 :-).