    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 21:15:54 +0200

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 13:38:57 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale ja pisałem o telefonie. I grupa jest o telefonach.
    > Nie pomyliło Ci się coś?

    Pomyliłeś mi się z umiejącym czytać homo sapiens.

    > Ty jesteś gorszy niż sztuczna inteligencja Siri bo nawet kontekstu nie
    > łapiesz!

    Patrz wyżej, bucu.

    > Jak ktoś nie używa aparatu w telefonie to po co dyskutuje o jego
    > cechach?

    Ależ ja używam, tylko nieczęsto i do fotografowania obiektów które nie
    wieją sprzed obiektywu,

    > W ten sposób nie ma w ogóle dyskusji o tym który telefon lepszy.

    Telefon =/= aparat.

    > Do ROBIENIA zdjęć używa się w iPhone guzika "+" do zgłaśniania.
    > Ja pisałem o guziku/shortcut do WYWOŁYWANIA aparatu foto z menu...

    A jakież to intuicyjne i szybkie w porównaniu z dedykowanym przyciskiem do
    robienia zdjęć.

    > Albo Ty jesteś przyzwyczajony do niekomfortowych urządzeń
    > i nauczony do tego że to Ty się do aparatu naginasz?

    :) Dobre, ale ździebko chybione, zwłaszcza że zdjęcia robię głównie
    normalnym aparatem :)

    > Znowu Ci się grupy pomyliły?

    To tacy specjaliści od jakości zdjęć, matryc i obiektywów. W
    przeciwieństwie do ciebie, bucu, mają niejakie pojęcie o temacie.

    > ??? O czym Ty mówisz?

    Żartuję, lecz jak widzę, nie rozumiesz.

    > Jak widać nie bardzo, bo dostają Androida jak u wszystkich i się cieszą
    > jak głupi do sera :-)

    Znaczy, żeś nigdy Androida na oczy nie widział.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem