  • 71. Data: 2011-03-15 23:47:28
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 00:13:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Uuu, musisz klasykow poczytac :-)
    >
    > Przy okazji: piekny przyklad o wyzszosci filmu nad literatura :-)

    Piękny może i tak, ale jakże rzadko spotykany :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 72. Data: 2011-03-15 23:52:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 23:41:43 +0100, JoteR napisał(a):

    > "Klikajcie, a znajdziecie".
    > Hint: Product and safety information.

    No nie, JoteR, zabijasz klina. Tam są tylko optymalne warunki pracy baterii
    i enigmatyczne zimno/ciepło dla całej reszty :)
    A może wzorem HTC te dane są tylko na papierku? ;)

    > Klikać się nie chce, czytać się nie chce, ale trollować bez znajomości
    > tematu to i owszem? Pytałem się Ciebie kiedyś, czy znasz etymologię
    > usenetowego określenia "pszemolić". Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości,
    > skąd się to wzięło.

    > Przecież siedzisz też na pl.comp.pecet. Skleroza?

    Raczej ogólna dysfunckja ;)

    > Pułkownik Stavros nie byłby tym zachwycony...

    Oj tam, w wersji z bollywood może i by był :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 73. Data: 2011-03-16 00:04:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > No nie, JoteR, zabijasz klina. Tam są tylko optymalne warunki pracy
    > baterii
    > i enigmatyczne zimno/ciepło dla całej reszty :)

    Przypominam zdanie bezpośrednio poprzedzające moją odpowiedź:
    "ani slowa o temperaturach"
    Otóż są tam nie tylko słowa, ale i cyfry.

    JoteR

  • 74. Data: 2011-03-16 00:34:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 01:04:55 +0100, JoteR napisał(a):

    > Przypominam zdanie bezpośrednio poprzedzające moją odpowiedź:
    > "ani slowa o temperaturach"
    > Otóż są tam nie tylko słowa, ale i cyfry.

    Fakt. Dodatkowo sam (bez wczytywania się) założyłem, że chodzi o
    temperatury pracy telefonu, nie baterii.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 75. Data: 2011-03-16 11:46:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ilotl9$dmr$1@inews.gazeta.pl...

    > A o czym jest mowa w tej gałęzi wątku? Zagubiłeś się.
    > Zresztą ja przede wszystkim odniosłem się do Twojego stwierdzenia "że
    > producenci telefonów nie kwapią się z publikacją tych informacji...".
    > Otóż - jak napisałem - kwapią się, przykładowo dla mojego starego Siemensa
    > C65 jest to zakres -10...+55 st.C., dane dla Samsunga Wave 733 też
    > niedawno tu przytaczałem. Zauważ też, że na wymienionej przeze mnie liście
    > nie figurują ani Nokia ani Apple.

    Mowa jest przede wszystkim o smartfonach a nie o bateriach.
    Test w zamrażarce dotyczył smartfona, nie baterii.
    Ktoś zwrócił uwagę, że bateria będzie najsłabszym ogniwem łańcucha.
    Ale ja wciaż chcę zobaczyć smartfon który ma lepsze widełki temperatur
    pracy OPUBLIKOWANE NA WEBSITE a nie na papierku którego nie mogę
    zobaczyć zanim kupię telefon, bo wtedy już musztarda po obiedzie.
    Teraz wszystko jasne?

    > Ale czego ty oczekujesz? Bo ciskasz się jak dzieciak, który sam nie wie,
    > czego chce.
    > Repeto: wątek skręcił na baterie i ta informacja dla Nokii jest podana,
    > zresztą sam ją znalazłeś.

    Informacja jest mętna i dotyczy tylko baterii - mowa była wcześniej
    o smartfonach. Gdybyś śledził dyskusje uważnie to rozumiałbyś.

    > Twoje stwierdzenie o "niekwapiących się producentach" (może nie
    > zauważyłeś, ale na świecie jest ich więcej niż dwóch) obaliłem m.in. na
    > przykładzie Siemensa, Samsunga, LG. Wystawić skany instrukcji? Tam są dane
    > dotyczące warunków pracy *całego* aparatu.

    Nie obaliłeś, bo chodziło o publikację na stronach internetowych.

    > Znaczy się twierdzisz, że tak często jesteś kopany w rzyć, że już ci
    > wszystko jedno, kto cię kopie?

    Po pierwsze - nie zauważyłem aby mnie ktoś gdzieś kopał.
    Po drugie - rzeczywiście na grupach takich jak pecet czy religia
    nie śledzę uważnie kto co napisał bo nie ma to dla mnie znaczenia.
    I tak przeważnie są tam bezwartościowe śmieci, niezależnie od autora.
    Po trzecie - nie jestem pamiętliwy i nie trzymam zadry długo :-)

    > Łopatologicznie: w krajach basenu Morza Śródziemnego Andrea
    > to również imię meskie. Ja to imię pamiętam przede wszystkim stąd
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Alistair_MacLean - 2 pozycja od góry, będąca
    > klasyką literatury beletrystycznej. Założyłem - jak widać bezpodstawnie -
    > że każdy średnio oczytany człowiek ją zna.

    No widzisz... za daleko wybiegłeś z tymi aluzjami, skojarzeniami,
    założeniami
    i ucierpiałeś na niekompatybilności. Beletrystyka nigdy nie była w kręgu
    moich zainteresowań a oczytany jestem książkami popularnonaukowymi
    i podręcznikami zamiast jakichś bajek i opowiastek o dupie maryni :-)

  • 76. Data: 2011-03-16 13:01:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > pracy OPUBLIKOWANE NA WEBSITE a nie na papierku którego nie mogę
    > zobaczyć zanim kupię telefon, bo wtedy już musztarda po obiedzie.

    Napisałeś, cytuję: "producenci telefonów nie kwapią się z publikacją tych
    informacji". Czego nie zrozumiałeś w moim sprostowaniu? Hint: instrukcje
    telefonów, które ja wymieniłem, a które są jeszcze w sprzedaży, są dostępne
    na stronach producentów.

    > Informacja jest mętna i dotyczy tylko baterii - mowa była wcześniej
    > o smartfonach. Gdybyś śledził dyskusje uważnie to rozumiałbyś.

    Gdybyś w krótkich przerwach między trollowaniem raczył przeczytać komu i na
    co odpisuję, nie robiłbyś z siebie coraz większego durnia. Ja staram się
    precyzyjnie przycinać cytaty tak, aby nawet największy jełop mógł się
    zorientować, jakiej dokładnie kwestii dotyczy moja wypowiedź. Ta o baterii
    do Nokii dotyczyła wypowiedzi kolegi J.F. Kropka. Reszta była o rzekomo
    "niekwapiących się producentach *telefonów*" Twojego autorstwa. Gdzie tam
    widzisz wzmiankę o *smartfonie*?

    > Nie obaliłeś, bo chodziło o publikację na stronach internetowych.

    Repeto: instrukcje telefonów, które ja wymieniłem, a które są jeszcze w
    sprzedaży, są dostępne na stronach producentów.

    > Po pierwsze - nie zauważyłem aby mnie ktoś gdzieś kopał.

    ... a ona mówi, że deszcz pada...

    > No widzisz... za daleko wybiegłeś z tymi aluzjami, skojarzeniami,
    > założeniami i ucierpiałeś na niekompatybilności.

    U nas ta "niekompatybilność" nadal się nazywa brakiem ogłady towarzyskiej.
    Pszemolenie o czytaniu w młodości wyłącznie książek naukowych możesz sobie
    darować, bo narażasz się na coraz większą śmieszność.

    JoteR

  • 77. Data: 2011-03-16 13:24:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uuu, musisz klasykow poczytac :-)

    Nie pociąga mnie to w ogóle. Szkoda mi czasu.

  • 78. Data: 2011-03-16 13:28:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ilqcbl$puu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > do Nokii dotyczyła wypowiedzi kolegi J.F. Kropka. Reszta była o rzekomo
    > "niekwapiących się producentach *telefonów*" Twojego autorstwa. Gdzie

    Nie moja wina że masz ograniczone horyzonty i nie kumasz kontekstu :-)

    > Repeto: instrukcje telefonów, które ja wymieniłem, a które są jeszcze w
    > sprzedaży, są dostępne na stronach producentów.

    Linki poproszę zamiast repetów.

    > ... a ona mówi, że deszcz pada...

    Jeżeli kopany nie zauważa że ktoś go kopie to fakt kopania jest
    dosyć problematyczny, nie sądzisz?

    > U nas ta "niekompatybilność" nadal się nazywa brakiem ogłady towarzyskiej.

    Widzisz - ja wiem, że niektórzy zmuszają się do czytania tych śmieci
    aby być wygładzeni - ja jednak ich nie czytam aby być wyostrzony :-)

    > Pszemolenie o czytaniu w młodości wyłącznie książek naukowych możesz
    > sobie darować, bo narażasz się na coraz większą śmieszność.

    Co w tym śmiesznego że kogoś beletrystyka nigdy nie interesowała?

  • 79. Data: 2011-03-16 13:53:30
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał:

    > Gdybyś w krótkich przerwach między trollowaniem raczył przeczytać komu i na co
    > odpisuję, nie robiłbyś z siebie coraz większego durnia.

    Ale on to lubi, nie zauważyłes?

    > Pszemolenie (...) narażasz się na coraz większą śmieszność.

    A tego on nie zauważa. Zbytnio porośnięty azbestem.

  • 80. Data: 2011-03-16 14:40:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Ale on to lubi, nie zauważyłes?

    > A tego on nie zauważa. Zbytnio porośnięty azbestem.

    Ty Tomuś to jesteś jak taki nieznośny kundel co szczeka przy nodze
    na każdego rowerzystę co przez wieś przejeżdża. Przestań już ujadać!