    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4 od srodka
    Date: Wed, 16 Mar 2011 06:46:18 -0500
    <s...@4...com> <ilo152$jll$1@news.onet.pl>
    <7...@4...com> <ilo47q$a6$1@news.onet.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <ilofek$m7d$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iloq13$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <ilotl9$dmr$1@inews.gazeta.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ilotl9$dmr$1@inews.gazeta.pl...

    > A o czym jest mowa w tej gałęzi wątku? Zagubiłeś się.
    > Zresztą ja przede wszystkim odniosłem się do Twojego stwierdzenia "że
    > producenci telefonów nie kwapią się z publikacją tych informacji...".
    > Otóż - jak napisałem - kwapią się, przykładowo dla mojego starego Siemensa
    > C65 jest to zakres -10...+55 st.C., dane dla Samsunga Wave 733 też
    > niedawno tu przytaczałem. Zauważ też, że na wymienionej przeze mnie liście
    > nie figurują ani Nokia ani Apple.

    Mowa jest przede wszystkim o smartfonach a nie o bateriach.
    Test w zamrażarce dotyczył smartfona, nie baterii.
    Ktoś zwrócił uwagę, że bateria będzie najsłabszym ogniwem łańcucha.
    Ale ja wciaż chcę zobaczyć smartfon który ma lepsze widełki temperatur
    pracy OPUBLIKOWANE NA WEBSITE a nie na papierku którego nie mogę
    zobaczyć zanim kupię telefon, bo wtedy już musztarda po obiedzie.
    Teraz wszystko jasne?

    > Ale czego ty oczekujesz? Bo ciskasz się jak dzieciak, który sam nie wie,
    > czego chce.
    > Repeto: wątek skręcił na baterie i ta informacja dla Nokii jest podana,
    > zresztą sam ją znalazłeś.

    Informacja jest mętna i dotyczy tylko baterii - mowa była wcześniej
    o smartfonach. Gdybyś śledził dyskusje uważnie to rozumiałbyś.

    > Twoje stwierdzenie o "niekwapiących się producentach" (może nie
    > zauważyłeś, ale na świecie jest ich więcej niż dwóch) obaliłem m.in. na
    > przykładzie Siemensa, Samsunga, LG. Wystawić skany instrukcji? Tam są dane
    > dotyczące warunków pracy *całego* aparatu.

    Nie obaliłeś, bo chodziło o publikację na stronach internetowych.

    > Znaczy się twierdzisz, że tak często jesteś kopany w rzyć, że już ci
    > wszystko jedno, kto cię kopie?

    Po pierwsze - nie zauważyłem aby mnie ktoś gdzieś kopał.
    Po drugie - rzeczywiście na grupach takich jak pecet czy religia
    nie śledzę uważnie kto co napisał bo nie ma to dla mnie znaczenia.
    I tak przeważnie są tam bezwartościowe śmieci, niezależnie od autora.
    Po trzecie - nie jestem pamiętliwy i nie trzymam zadry długo :-)

    > Łopatologicznie: w krajach basenu Morza Śródziemnego Andrea
    > to również imię meskie. Ja to imię pamiętam przede wszystkim stąd
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Alistair_MacLean - 2 pozycja od góry, będąca
    > klasyką literatury beletrystycznej. Założyłem - jak widać bezpodstawnie -
    > że każdy średnio oczytany człowiek ją zna.

    No widzisz... za daleko wybiegłeś z tymi aluzjami, skojarzeniami,
    założeniami
    i ucierpiałeś na niekompatybilności. Beletrystyka nigdy nie była w kręgu
    moich zainteresowań a oczytany jestem książkami popularnonaukowymi
    i podręcznikami zamiast jakichś bajek i opowiastek o dupie maryni :-)