eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyi30 1,4 CRDI i jego turbina... › Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
  • Data: 2013-12-10 15:28:06
    Temat: Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-12-10 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >
    >>> Przy 80530km przebiegu na A1 silnik zrobił trtrtrtrtrtrtrtrtrtr i
    >>> zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    >>> 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby
    >>> diesel, a niby taki dobry miał być. :)
    >>> Pozdrawiam
    >>>
    >> A skąd wiadomo że chodzi o turbinę? Druga sprawa jest taka że silnik z
    >> turbiną wymaga specjalnego traktowania. Gdy będzie traktowany jak zwykły
    >> motor to w ruinę obróci się w mgnieniu oka. Normalnie szlag nagły mnie
    >> trafia jak widzę sąsiada który włazi do prawie nowej 307ki HDi 2.0
    >> Peugeota i traktuje go jak poprzednie swoje auto - Golfa który miał
    >> jakieś kłopoty z zapalaniem - czyli start kluczykiem i gaz do dechy żeby
    >> nie zgasł.
    >>
    > I tak i nie.
    > wiadomo, ze o takie auto powinno się dbac (rozgrzać, ochłodzić) ale wiadomo
    > tez ze jak się ma firmowe to nie ma na to czasu i nikt o tym nie mysli.
    > Jezdziłem corsa totalnie nie dbając, prawie 200.000 i zero problemów.
    > Jezdziłem yarisem od nowości - 150 tys bez zadnych problemów.
    >
    >

    Praw fizyki nie da się oszukać...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: