  • 11. Data: 2012-08-30 09:50:57
    Temat: Re: i wiadomo o co chodzi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-08-2012 08:31, megrims pisze:

    > To wszystko zależy od podejścia kierowcy. Są tacy właśnie jak piszesz.
    > Jadę lewym 40 km/h bo gadam przez moją komórkę i taki jestem kurwa
    > ważniak, że koniec. Są też tacy, co jak gadają to zjada na prawy
    > pas schowają się za ciężarówką i gadają. Jak gadasz bezpośrednio

    No a jak wyobrażasz sobie teraz prawne rozróżnienie jednego od drugiego?
    Cała ustawa "o gadaniu przez komórkę"?

    > z pasażerem którego masz obok to o ile nie jest to małe dziecko to
    > i wymagającym manewrze. IMO właśnie ten brak skupienia bardziej
    > przeszkadza niż brak ręki. Chociaż od wielu lat jeżdżę ASB więc
    > przy manualnej skrzyni pewnie bardziej to może przeszkadzać.

    No ale z czym TY masz problem? Mercedes nie montuje zestawów BT w
    systemach audio czy nie masz 100PLN żeby sobie kupić jakąś nokię HF?

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-08-30 10:00:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Czy nie lepiej i prościej byłoby po prostu karać za "30-40 lewym
    > pasem, ruszanie spod świateł z 20s opóźnieniem, zataczanie się z lewej
    > do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazdę bez kierunków" -
    > niezależnie czy to z powodu rozmowy przez telefon czy innego?
    > Nie pomyślałeś o tym?

    Genialne w swojej prostocie.
    Może chcesz powiedzieć, że twoja uwaga jest wybitnie podzielna w
    porównaniu do uwagi przeciętnego człowieka. Na tyle że możesz gadać
    przez dwa telefony na raz jednocześnie doskonale prowadząc, natomiast
    policja uwzięła się i chce ci tylko złośliwie wlepić mandat?

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-08-30 10:02:50
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazdę bez kierunków" -
    > niezależnie czy to z powodu rozmowy przez telefon czy innego?

    Przyczyną jest gadanie przez telefon trzymany w łapie/łokciu/itp. Każdy
    chyba się zgodzi, że w pierwszej kolejności należy walczyć z przyczynami
    patologii, a dopiero później ze skutkami.

  • 14. Data: 2012-08-30 10:13:36
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

> [...]
    > przez dwa telefony na raz jednocześnie doskonale prowadząc, natomiast
    > policja uwzięła się i chce ci tylko złośliwie wlepić mandat?

    Ja mam gdzies jaka jest przyczyna jazdy jak pijany. Czesto pojawienie
    sie zielonego swiatla jest tak niesamowitym i niespodziewanym
    zjawiskiem, ze zaskoczony i zdezorientowany kierownik czyta dopiero
    instrukcje co wtedy robic. Bycmoze dzwoni do przyjaciela po rade. Kiedy
    wreszcie pojmie, ze trzeba po prostu ruszyc, to jest jedynym, ktoremu
    udalo sie przejechac na tej zmianie swiatel. I wlasnie to jest
    wk'wiajace, a nie to, czy gada przez komorke, chce zrobic komus na
    zlosc, jest pierdola, spal 3 godz w tym tygodniu, czy cokolwiek innego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2012-08-30 10:17:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-08-2012 10:13, Pawel O'Pajak pisze:
    > udalo sie przejechac na tej zmianie swiatel. I wlasnie to jest
    > wk'wiajace, a nie to, czy gada przez komorke, chce zrobic komus na
    > zlosc, jest pierdola, spal 3 godz w tym tygodniu, czy cokolwiek innego.

    Ale właśnie TO jest częstą przyczyną takiego zachowania właśnie.

    --
    Pozdr.

  • 16. Data: 2012-08-30 10:30:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:
> [...]
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

> [...]
    > przeszkadza niż brak ręki. Chociaż od wielu lat jeżdżę ASB więc
    > przy manualnej skrzyni pewnie bardziej to może przeszkadzać.

    niestety ale jest różnica pomiedzy rozmową z pasażerem a rozmową przez
    komórkę...

    z mojej osobistej obserwacji, podczas rozmowy komórkowej nawet przez
    słuchawkę nastepuje znaczne ograniczenie swiadomej kontroli tego co sie robi
    na drodze. Kiedyś jakiś psycholog to tłumaczył. Rozmowa przez komórkę
    bardziej angażuej umysł niż rozmowa z pasażerem.

  • 17. Data: 2012-08-30 10:45:48
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ale właśnie TO jest częstą przyczyną takiego zachowania właśnie.

    No dobrze, ale czemu akurat te 1 przyczyne karac?
    Mnie rozmowa przez komorke na tyle absorbuje, ze nie jestem w stanie
    bezpiecznie prowadzic i rozmawiac, przez HF oczywiscie. Jednak jestem w
    stanie sobie wyobrazic, ze komus to nie przeszkadza.
    Typowy temat zastepczy majacy odwrocic uwage od stanu drog, oznakowania,
    zlego wyszkolenia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2012-08-30 11:05:39
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-29 23:00, megrims pisze:
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

    > A ja jak kretyn jeżdżę ze sznurkiem od nokii.

    No nie mów, że w tych wszystkich AMG i podobnych nie ma na wyposażeniu
    zestawu BT...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 19. Data: 2012-08-30 11:31:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, August 30, 2012, 7:54:46 AM, you wrote:

    > Kup sobie na BT, nie będzie sznurka :)

    Wtedy będzie sznurek do ładowarki i wtyczka uwierająca w ucho, bo
    oczywiście słuchawka BT rozładowała się akurat przed wyjazdem...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-08-30 12:13:59
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 10:02:50 +0200, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >chyba się zgodzi, że w pierwszej kolejności należy walczyć z przyczynami
    >patologii, a dopiero później ze skutkami.

    Nie zgodzę się. Nie raz widziałem "przylepionych do lewego pasa",
    "opóźniaczy skrzyżowaniowych", "zygzakowców" i "bezkierunkowych",
    którzy nie trzymali telefonu w łapie.
    Czy brak telefonu powodował, że ich zachowania nie były uciążliwe lub
    niebezpieczne?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski