    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: i wiadomo o co chodzi
    Date: Thu, 30 Aug 2012 10:30:56 +0200

    megrims wrote:
    > W dniu 2012-08-30 07:43, DoQ pisze:
    >> W dniu 29-08-2012 22:56, megrims pisze:
    >>> http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

    > To wszystko zależy od podejścia kierowcy. Są tacy właśnie jak piszesz.
    > Jadę lewym 40 km/h bo gadam przez moją komórkę i taki jestem kurwa
    > ważniak, że koniec. Są też tacy, co jak gadają to zjada na prawy
    > pas schowają się za ciężarówką i gadają. Jak gadasz bezpośrednio
    > z pasażerem którego masz obok to o ile nie jest to małe dziecko to
    > taki pasażer rozumie, że coś się dzieje i rozmowę można zawiesić.
    > Np. podczas wyprzedzania albo lewoskrętu bez oddzielnych świateł.
    > Ale przez rozmówca po drugiej stronie komórki nie wie co się dzieje
> [...]

    niestety ale jest różnica pomiedzy rozmową z pasażerem a rozmową przez
    komórkę...

    z mojej osobistej obserwacji, podczas rozmowy komórkowej nawet przez
    słuchawkę nastepuje znaczne ograniczenie swiadomej kontroli tego co sie robi
    na drodze. Kiedyś jakiś psycholog to tłumaczył. Rozmowa przez komórkę
    bardziej angażuej umysł niż rozmowa z pasażerem.