    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: i wiadomo o co chodzi
    Date: Thu, 30 Aug 2012 10:13:36 +0200

    Powitanko,

    > uwaga jest wybitnie podzielna w
    > porównaniu do uwagi przeciętnego człowieka. Na tyle że możesz gadać
    > przez dwa telefony na raz jednocześnie doskonale prowadząc, natomiast
    > policja uwzięła się i chce ci tylko złośliwie wlepić mandat?

    Ja mam gdzies jaka jest przyczyna jazdy jak pijany. Czesto pojawienie
    sie zielonego swiatla jest tak niesamowitym i niespodziewanym
    zjawiskiem, ze zaskoczony i zdezorientowany kierownik czyta dopiero
    instrukcje co wtedy robic. Bycmoze dzwoni do przyjaciela po rade. Kiedy
    wreszcie pojmie, ze trzeba po prostu ruszyc, to jest jedynym, ktoremu
    udalo sie przejechac na tej zmianie swiatel. I wlasnie to jest
    wk'wiajace, a nie to, czy gada przez komorke, chce zrobic komus na
    zlosc, jest pierdola, spal 3 godz w tym tygodniu, czy cokolwiek innego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa