    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: i dlatego warto focić w RAW !
    Date: Wed, 20 Jul 2011 18:21:01 +0100
    <j069ps$28d$2@inews.gazeta.pl> <j06g76$ic2$2@news.onet.pl>
    <j06gb7$mh6$2@inews.gazeta.pl> <j06ifp$sun$1@news.onet.pl>
    <j06jb9$2tg$1@inews.gazeta.pl> <j06kkf$60f$1@news.onet.pl>
    <j06kmr$63g$2@inews.gazeta.pl> <j06l41$7nl$2@news.onet.pl>
    <j06l9r$85t$1@inews.gazeta.pl> <j06m2g$aun$1@news.onet.pl>
    <j06mkc$c94$1@inews.gazeta.pl> <j06nee$gr6$1@news.onet.pl>
    <j06o6o$h0g$1@inews.gazeta.pl> <j06sdq$4bj$1@news.onet.pl>
    <j06tc4$27g$1@inews.gazeta.pl> <j06uod$d89$1@news.onet.pl>
    <j06vtd$9og$1@inews.gazeta.pl> <j070rb$ll8$1@news.onet.pl>

    On 20/07/2011 17:47, Janko Muzykant wrote:

    > Za dobry optyczny wizjer bez histogramu, autopowiększenia, który nie
    > działa po zmroku, dziękuję. Wolę taki przaśny, na prąd.

    Histogram w wizjerze? Nie potrzebuję, robię poprawnie naświetlone
    zdjęcia bez tego.

    Autopowiększanie? Wczoraj jeszcze obraz powiększał się kiedy kręciłem
    pierścieniem zooma, ale może już przestał. Chyba, że mówimy o "wizjerze"
    wielkości główki od szpilki w kompakcie, tam faktycznie nic nie widać.

    Nie działa po zmroku? Jakoś nie miałem problemów ze zdjęciami nocnymi,
    ciekawe czy taki nowoczesny, elektroniczny rozjaśni docierające do niego
    0,0,0.

    > Zatem po co rozmawiasz? :)
    >
    > A tak szczerze, w oparciu o wielokrotne doświadczenia tego typu, myślę
    > że ten wiewiór gniecie w czuły punkt rozwalając nieco teorie o tym, ile
    > to trzeba wydać, żeby pstrykać takie wiewióry :)

    W zasadzie żeby dojechać na wakacje można wydać 50zł na pociąg, po co
    komu samochód? Do tego jeszcze wygodny, pakowny, z klimatyzacją i dorym
    nagłośnieniem?

    Po co mi duży dom, skoro łóżko i krzesło zmieszczę w 10m2?

    Po co dobry zestaw audio, skoro ty obetniesz sobie utwór do 300Hz-3kHz i
    też jesteś zadowolony?

    Wreszcie, po co komu ładna kobieta, skoro pasztet z remizy w ugnojonych
    gumofilcach też można zabrać do kina i na spacer?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil