-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp
.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
Message-ID: <4c36ca4c$0$17086$65785112@news.neostrada.pl>
From: namikk <n...@p...onet.pl>
Subject: Re: + i - Volvo V40
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 09 Jul 2010 09:03:29 +0200
References: <i135bl$bqe$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: KNode/0.10.9
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
X-Trace: 1278659148 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17086 83.1.60.214:64761
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2234
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295721
[ ukryj nagłówki ]Norbert wrote:
> Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem
> styczność.
Mam troszeczkę starszym model bo z 98r 1,8 115km zagazowany lpg 4
generacja,jeżeli założysz dobra instalację która będzie DOBRZE wyregulowana
to żadnych spadków nie ma mocy na jeździe na lpg,także jeździ się za
grosze,do normalnej jazdy wystarcza.W moim odczuciu to na + to prawie
wszystko jest w tym aucie :-) ,mankamenty to poniżej wspomniane zawieszenie
jest bardzo delikatne ale i tak taniej jest je serwisować niż porównywalnie
w vw czy audi z tego samego roku(na naszych drogach i tak się kiedyś zużyć
musi ;-) ).W roczniku z 2000 r ponoć jest dużo zmian na lepsze także
powinno być o niebo lepiej. Jest też w rodzinie s40 z 99 r z silnikiem
90km,jeździ się bardzo dobrze zawieszenie jest bez porównania miększe niż w
mojej v40,ja osobiście szukałem v40 z tym silnikiem diesla,obejrzałem
mnóstwo aut i zdecydowałem się w końcu na 1,8 jeśli uprzesz się na diesla
no to wiadomo polukać trzeba na turbinę czy śmiga i czy silnik nie kopci,bo
suma sumarum auta nie jest już nowe i może być to spory wydatek(w
zależności od twojego budżetu),osobiście stwierdziłbym założenie dołożyć
te 3-5 tys.do tego auta a kupić je w dobrym stanie niż potem jeździć po
mechanikach. Acha darować sobie chipowane silniki ;-) poza tym jak się dba
tak się ma ;-)
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A