-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek M <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: + i - Volvo V40
Date: Fri, 09 Jul 2010 08:30:40 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <i16fmh$mfp$1@inews.gazeta.pl>
References: <i135bl$bqe$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-209-38.wroclaw.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1278657041 23033 81.190.209.38 (9 Jul 2010 06:30:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2010 06:30:41 +0000 (UTC)
X-User: arkadiusz.matuszak.gazeta
In-Reply-To: <i135bl$bqe$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295709
[ ukryj nagłówki ]
> Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem
> styczność.
> Jakie są plusy , jakie minusy, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
> Upatrzyłem sobie wersje kombi jednak nie wiem na jaki silnik się
> zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.
> Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.
> Czy ceny części są w normie?
> Dzieki.
Miałem kiedys dwulitrówkę (140KM) z 97.
Milo wspominam ten samochód. Nigdy sie nie popsuł, eksploatacja nie byla
jakos koszmarnie droga. Wada bylo delikatne zawieszenie auta/silnika i
durna konstrukcja wybieraka skrzyni biegów. Srednio raz na rok trzeba
tuleje tegoz wybieraka wymieniac. Kosztuje to na szczescie grosze.
Kupujac używke musisz liczyc sie z tym, ze bedzie trzeba w zawieszeniu
zrobić na wstepie kilka rzeczy - poduszki silnika, drązki reakcyjne.
Z tego co pamietam to na v40.pl diesle nie sa jakos mocno chwalone. A
mechanicy z warsztatu, do ktorego jezdziłem z tym autem (zajmujacy sie
tylko volvo) smiali sie, ze gdyby nie s40/v40 to by zbankrutowali :)
--
PozdrawiAM!
WRX/240KM
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.10 09:03 namikk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A