  • Data: 2013-02-07 22:29:21
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: jan kowalski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO to nie tak dziala. Czesc ludzi po prostu tak ma - wybrali
    > najlepsze, zaplacili drogo, i sa przekonani ze to jest najlepsze.
    >
    > Takich co swiadomie zachwalaja g*, zeby sie nie okazac jedynymi
    > naiwnymi, jest imo mniej :-)

    Caly pic sprzedazy bezposredniej to porownanie do tego jak wykonczyc
    tesciowa w szafie . 1 Przywitanie, 2 prezentacja, 3 wprowadzenie, 4
    zamkniecie, 5 wykonczenie. Przychodzi tesciowa wiec grzecznie ja
    witasz, prezentujesz jej szafe, wprowadzasz tesciowa do szafy,
    zamykasz szafe i wykanczasz tesciowa. Calosci nie opisze ale
    wykonczenie jest juz po sprzedazy towaru xxxx, wtedy nawijasz a moze
    kupi pan, pani jeszcze jedno dla zony, matki, corki, syna. Teraz
    wyksztalcilo sie "NOWE" czyli telemarketing, zbieraja w marketach przy
    kasie numery telefonow, ze tez cholera im podalem, no i numer telefonu
    poszedl w swiat, jest handel bazami danych i dzwonia po kilka razy
    dziennie z glupkowatymi prezentacjami.

    Strona 18-ta
    http://www.escapemagazine.pl/fragmenty/sprzedaz-bezp
    osrednia.pdf