  • 11. Data: 2013-03-16 17:56:08
    Temat: Re: hot spot + zwykla rozmowa voice?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > apeki i się nie podniosły. Odpaliłem kompa, netu brak, wziąłem swoją N8
    > uruchomiłem JoikuSpot, połączyłem się kompem z telefonem i zacząłem
    > przeglądać strony. W tym momencie zadzwonił telefon - (N8 tak dla
    > przypomnienia) - odebrałem. Dzwonił koleś, który hackował swoją N8 i
    > brakowało mu jakiegoś pliku. Więc przez przeglądarkę w kompie wszedłem do
    > Forum, znalazłem odpowiedni post nt. Hackowania i wysłałem mu mailem,
    > mając dalej połączenie kompa z Joiku na N8 i rozmawiając z nim. Po tej
    > rozmowie przypomniałem sobie o wątku na grupie, dlatego napisałem.

    W specyfikacji widzę klasę B i tego się będę trzymać. Zjawiska paranormalne
    mnie nie interesują ;-)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_N8#Transmisja_dan
    ych

    GPRS / EGPRS (EDGE) (klasa B, wieloszczelinowa klasa 33).

  • 12. Data: 2013-03-16 18:09:37
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

> [...]
    ych
    > GPRS / EGPRS (EDGE) (klasa B, wieloszczelinowa klasa 33).

    Sierotko, ale dlaczego mi piszesz o jakimś gprs/edge, skoro tylko tego
    dotyczy ta klasa B? Ja się łącze z netem przez 3,5G , a po gprs, więc mi nie
    zrywa.
    Poczytaj na fachowych stronkach o Dual Transfer Mode, np tu:
    http://www.developer.nokia.com/Devices/Device_specif
    ications/N8-00/.
    Kumasz 3,5G, a ta specyfikacja klasowa dotyczy _wyłącznie_ GPRS/EDGE.

  • 13. Data: 2013-03-16 18:43:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    ych

    > GPRS / EGPRS (EDGE) (klasa B, wieloszczelinowa klasa 33).

    No ale dwa tory radiowe albo coś w tym guście. Zobacz na witrynie
    producenta, wyraźnie to pisze

  • 14. Data: 2013-03-16 19:04:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    ications/N8-00/.
    > Kumasz 3,5G, a ta specyfikacja klasowa dotyczy _wyłącznie_ GPRS/EDGE.

    OK, rzeczowy argument. Znaczy, wchodzę pod stół i odszczekuję -)

    Rzeczywiście zapomniałem o DTM, wynalazku Nokii gdzieś sprzed 10 lat.
    Problem w tym, że operacja musi być wspomagana przez operatora, a ze źródeł
    wyczytałem, że swojego czasu obsługiwał ją tylko T Mobile.
    Zresztą, o ile wiem, w najnowszych smartfonach Nokia zarzuciła tę
    technologię.

  • 15. Data: 2013-03-16 23:30:10
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > OK, rzeczowy argument. Znaczy, wchodzę pod stół i odszczekuję -)

    Wybaczam :)

    > Problem w tym, że operacja musi być wspomagana przez operatora, a ze
    > źródeł
    > wyczytałem, że swojego czasu obsługiwał ją tylko T Mobile.

    U mnie działa w Play.

  • 16. Data: 2013-03-17 09:55:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem to samo po przejściu z XP na win7 x64, urządzenia się widziały, ale
    > nie chciały połączyć. Pomogło zaznaczenie w kompie we właściwościach
    > połączenia bezprzewodowego - udostępniania połączenia internetowego
    > (Zezwalaj innym użytkownikom sieci na łączenie się .... ) Bez tego też mi
    > nie chciało działać.

    Hmm, po tym zabiegu mam w przegladarce blad: ERR_NAME_NOT_RESOLVED. Pingi do
    hot spota dzialaja, pingi do zewnetrznych hostow (podanych przez IP, nie
    dzialaja). Ale mam belle i z tego co w sieci widze, nie jestem jedyny z tym
    problemem.

  • 17. Data: 2013-03-17 12:41:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > połączenia bezprzewodowego - udostępniania połączenia internetowego
    > (Zezwalaj innym użytkownikom sieci na łączenie się .... ) Bez tego też mi

    Acha, uzywasz wersji darmowej czy komercyjnej? Bo ta darmowa costam filtruje
    i moze po prostu przesadza z tym filtrowaniem, ze nawet pingi nie
    przechodza?

  • 18. Data: 2013-03-17 13:08:15
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > Acha, uzywasz wersji darmowej czy komercyjnej?

    Kiedyś darmowej, teraz komercyjnej. W nokii mam belle refresh, jak miałem
    belle, to znów w kompie miałem XP, ale działało.
    Oczywiście w nokii orygonalny soft, żaden modyfikowany. Po za tym, w tych
    właściwościach połączenia bezprzewodowego wybrałeś oczywiście 'Połączenie
    lokalne'?

  • 19. Data: 2013-03-17 13:41:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > właściwościach połączenia bezprzewodowego wybrałeś oczywiście 'Połączenie

    Tak i tez mam belle refresh.

    Widze, ze na stronie joiku tez twierdza, ze ten light nie zawsze dziala i
    polecaja premium. Tylko kurde ja bym chcial najpierw wiedziec, ze zadziala
    zanim im dam pieniadze.

  • 20. Data: 2013-03-17 17:01:49
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > Tylko kurde ja bym chcial najpierw wiedziec, ze zadziala zanim im dam
    > pieniadze.

    Zapewniam Cię, że działa. Jestem tego żywym dowodem.