  • Data: 2009-03-12 09:25:48
    Temat: Re: hostessy
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja bym to ograniczył tylko do prasy - w gazecie sportowej proszę
    > bardzo, na stronie www "cheerlider's upskirts" niekoniecznie ;-)

    Nie no troche poszedles w innym kierunku... raczej chodzilo mi o normalna
    publikacje gdzie nikt nie dowali sie ze pokazales kogos w sytuacji ktora
    moze byc dla niego zenujaca...

    > Jest interes społeczny w tym żeby poświęcić czyjeś prawo do ochrony
    > wizerunku?

    Wiesz ale jednak decydujac sie na obsluge imprezy czy wystepy w zespole
    cheerliderek to chyba zdaja sobie sprawe z wystepow publicznych... a ze w
    trakcie tego sa im robione fotki to tak jakbys zrobil zdjacia na koncercie
    malo znanego bandu... sytuacja dla mnie jest analogiczna

    > Fotoreporterzy maja coś w prawie prasowym, inni nie
    > bardzo...

    tu nie do konca sie zgodze.... oprawa zawodow sportowych czy targow to
    jednak oprawa.
    Wynikaloby z tego ze idac na targi czy zawody sportowe amator nie moze
    zrobic reportazu w ktorym pokazalby hostessy... czu np modelki na pokazie
    mody... bo nie maja legitki prasowej

    Oczywiscie nie mowimy tu o tych "hostessach od jogurtow" z hippermarketu bo
    one to raczej zupelnie inna bajka...

    > Jeśli ktoś chce publikować bo robi materiał na wystawę
    > artystyczną to co za problem podejść i pogadać?

    No i o tym wspomnialem... mimo ze z racji tego iz tez czasem robie fotki
    jako fotoreporter to i tak zawsze pogadam, to nie boli... jak nie jestem
    gdzies sluzbowo to tym bardziej, bo wiem ze dziewczynom zalezy czesto na
    dobrych fotkach... wymieniamy sie mailami wtedy i po zawodach :)
    Jesli nie chce by zdjecie bylo gdziekolwiek publikowane to daje im taki
    wybor... ale jeszcze sie nie zdarzylo...

    pozdrawiam
    --
    Steel