eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <b...@m...googlegroups.com>
    <4e9fc86a$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    Subject: Re: help:)
    Date: Mon, 24 Oct 2011 14:56:31 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 28
    Message-ID: <4ea56084$0$8437$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
    X-Trace: 1319460996 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8437 80.55.236.85:12489
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408739
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Michal sirapacz Gut" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:9223fbb7-2621-4925-8560-5a0f5ec07ed2@f5g2000vbz
    .googlegroups.com...
    > Numerowales sruby przy rozkrecaniu aby potem wkrecac w te same otwory?

    >nie - po co.
    >generalnie to takie same gwinty dociskane z taka sama sila mniej
    >wiecej
    A jednak nie do konca. Gdybys wkrecal nowe sruby to jasnem ale stare sruby
    podczas poprzedniego wkrecania juz sie jakos ulozyly. Gwinty srub i gniazd
    nie sa idealnie identyczne na calej dlugosci.
    Mówie o numerowaniu gdyz widzialem kiedys jak mechanik na stole ukladal
    wykrecane sruby dokladnie tak jak byly wyciagane z silnika mechanika, wiec
    pomyslalem ze to ma cel i sens. Tasma klejaca papierowa kosztuje pare zl i
    do tego drugie tyle za marker. Numery wedle kolejnosci dokrecania.

    Ja znalazlem w przypadku mojego silnika fiat 1242ccm w opisach dwa sposoby
    które róznily sie katem oraz momentem. inaczej bylo w "Sam naprawiam,,," niz
    na jakis forach. Poszedlem do ASO Fiata i wreczajac browara zapytalem
    mechanika jak oni dokrecaja i czy zawsze wymieniaja sruby. Odpowiedzial ze
    jezeli sa pierwszy raz odkrecane to raczej nie daja nowych chyba ze cos
    wypadnie i okazalo sie ze dokrecaja inaczej niz bylo w "Sam naprawiam"
    Tymczasem ja juz swoim natluklem ponad 30tys od czasu wymiany i nic zlego
    nie zauwazylem a wspomne ze poszla UPG i lalo tak ze az wyplukalo caly nagar
    z jednego cylindra i bylo pelno mazi w zbiorniku na plyn chlodniczy.


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: