    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: hdr a Jpg
    Date: Thu, 12 Mar 2009 02:46:09 -0700 (PDT)

    On 12 Mrz., 10:22, j...@a...at wrote:
> [...]
    zdjęcie):http://images42.fotosik.pl/78/0be81fc62f25c
    6cf.jpg

> [...]
    > zaburzenie - to mam na mysli.
    >
    > oczywiscie decydowac moga kryteria estetyczne i ja tez lubie rasowac
    > np tutaj
    > :
    >
    > http://onephoto.net/?id=565424#565424
    >
    > ale z wiernym oddaniem przejsc tonalnych ma to niewiele wspolnego.
    >
    > w zlozeniu wyciagow mozna tez zaburzac kontrast.
    >
    > no wiec zlozylem te dwa zdjecia  mostu bez ingerencji troche potrwa
    > zanim sie ukaza.zobaczysz sam jak zrownowazone sa przejscia tonalne -
    > bez zaburzen ko9ntrastu ( podkreslam zaburzenie nie zawsze musi miec

    tutaj jest zlozone bez zadnych manipulacji :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty?aut
    hkey=Gv1sRgCJKdxK7Ip_GFfA#5312232446060614770

    jak widzisz miekko wiernie oddane przejscia tonalne , ale to nie jest
    to o czym w zasadzie myslalem , ze robisz kilka wyciagow o roznej
    gestosci optycznej z jednego rawa

    XXX