  • Data: 2016-11-08 22:34:24
    Temat: Re: hdparm
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 18:47:20 UTC+1 użytkownik Jamnior napisał:
> [...]
    pomocą przestawiłem sobie ten parametr i juz jest dobrze. :)

    dedykowanego programu (western digital i seagate na pewno kiedyś takie miały) i za
    jego pomoca daje się takie coś ustawić. Choć nie jestem na bieżąco więc moze już
    takich nie publikują.

    > Witam
    >
    > Mam taką obudowę z takim właśnie problemem, mógłbyś gdzieś wystawić, lub
    > przesłać mi na maila ten programik?
    > Będę wdzięczny.

    Skrobnij do mnie na email gmailowy.
    Podesle program bo nie jest duzy.