  • 21. Data: 2012-02-11 13:20:59
    Temat: Re: gwarancja na aku centra futura
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > uznanie gwarancji na akumulator jest prawie nierealne...

    Dlatego zrezygnowałem z centry dawno... i kupuje tańsze bannery.

  • 22. Data: 2012-02-11 13:28:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 13:15:36 +0100, Irokez napisał(a):
    > Hasło popierajmy polskich pracodawców - hmm. przy takim komunistycznym
    > podejściu jakie wobec mnie zaserwował sprzedawca przeszło mi.

    To chyba kapitalistyczne podejscie prosto z zachodu, ale popieram -
    popierac polskich producentow, ale tylko tych popierajacych polskich
    klientow :-)

    Z drugiej strony ... pamietacie te babcie z USA ze swoim starym
    samochodem ?

    J.

  • 23. Data: 2012-02-11 14:21:25
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Lut, 13:15, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na 100% to dostaje się raczej odpowiedź "uszkodziłeś".
    > Tylko dobre argumenty, negocjacja i zaparcie mogą pomóc. Mogą. ale nie
    > muszą.
    > Tak więc usłyszałem że uszkodziłem. Po konkretach, .moje auto pod kątem
    > prądu rozruchu, ładowania itp dobrze gość przetrzepał zanim zdecydował się w
    > ogóle wziąść ode mnie akumulator Centry i rzucił tylko że "zobaczy co się dax
    > zrobić".

    No widzisz, dlatego przeczytaj jeszcze raz to co napisałem - chodzi o
    spełnienie 2 warunków.
    W moim przypadku proces reklamacji (tj zarazem wymiany na nowy) trwał
    jakieś 10 minut, przyjechałem na rezerwowym, uszkodzony wytaszczyłem z
    bagażnika. O testowaniu auta nie było nawet mowy.
    To, że w zdecydowanej większości ludzi próbują reklamować akumulator
    sprawny lub uszkodzony z własnej winy (nie koniecznie świadomie) to
    już osobna kwestia. Polecam Centrę/Exide, przebieg reklamacji zwykle
    gorzej wygląda choćby z Bosch'em.

  • 24. Data: 2012-02-11 14:24:22
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Lut, 20:02, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    > Ta jasne, z pewnoscia :)
    >
    > sz.

    Nie, na poważnie jestem szefem marketingu Centry i wszystko zmyśliłem,
    chodzi tylko o to aby Cię naciąć na naszego bubla bez żadnej
    gwarancji, dziękuję - dobranoc.

  • 25. Data: 2012-02-11 15:00:23
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Nie, na poważnie jestem szefem marketingu Centry i wszystko zmyśliłem,
    > chodzi tylko o to aby Cię naciąć na naszego bubla bez żadnej
    > gwarancji, dziękuję - dobranoc.

    No i się wszystko wyjaśniło.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2012-02-11 15:35:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kkk,

    Saturday, February 11, 2012, 2:24:22 PM, you wrote:

    > Nie, na poważnie jestem szefem marketingu Centry i wszystko zmyśliłem,

    Tak podejrzewałem właśnie... Dobrze, że sam się przyznałeś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2012-02-11 16:50:41
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Lut, 15:35, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Tak podejrzewałem właśnie... Dobrze, że sam się przyznałeś.

    Liczę, że obędzie się bez konsekwencji, bo jak moderator forum by sam
    odkrył ten podstęp to podobno przenosi bez ostrzeżenia wszystkie posty
    do kosza...