  • 1. Data: 2012-02-09 19:39:36
    Temat: Coilover po polsku?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    jak po polsku nazywa się Coilover?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2012-02-09 21:32:18
    Temat: Re: Coilover po polsku?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil d

    > jak po polsku nazywa się Coilover?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover

    A nazywa się? Może kolumna resorująca? :>

  • 3. Data: 2012-02-09 21:39:45
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-02-09 19:39, kamil d pisze:
    > Witam,
    >
    > jak po polsku nazywa się Coilover?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover

    mcpherson
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolumna_MacPhersona

    albo kolumna amortyzatora (bo powyższe zawiera też w definicji wahacz).

  • 4. Data: 2012-02-12 15:43:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 09 Feb 2012 19:39:36 +0100, kamil d
    <k...@t...pl> wrote:

    > jak po polsku nazywa się Coilover?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover

    ,,Gwint'' lub ,,gwintowane zawieszenie''. Opowieści o
    ,,amortyzatorze ze regulacją wysokości/wstępnego napięcia
    sprężyny'' możesz sobie darować, bo i tak nikt nie zrozumie.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2012-02-12 16:20:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 14:43:24 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
    > On Thu, 09 Feb 2012 19:39:36 +0100, kamil d
    >
    > ,,Gwint'' lub ,,gwintowane zawieszenie''. Opowieści o
    > ,,amortyzatorze ze regulacją wysokości/wstępnego napięcia
    > sprężyny'' możesz sobie darować, bo i tak nikt nie zrozumie.

    Ale tam jest napisane ze to chodzi o zasade konstrukcji,
    sprezyna na amorze, a regulacje to niektore umozliwiaja.

    McPherson to chyba tez niekoniecznie od razu jest.

    J.

  • 6. Data: 2012-02-12 18:49:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 12 Feb 2012 16:20:38 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tam jest napisane ze to chodzi o zasade konstrukcji,
    > sprezyna na amorze, a regulacje to niektore umozliwiaja.

    Jeśli pójdziesz do byle tuning-shopu, to po zapytaniu o
    ,,coilover'' podadzą Ci ofertę na gwinty. Nie spotkałem sie, jak
    do tej pory, z innym zastosowaniem tego określenia.

    r.