  • 1. Data: 2012-02-09 09:51:57
    Temat: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    Film z 1930 r., szkoda że już tak nie uczą ;)
    http://youtu.be/t5mZNbYkdGQ

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 2. Data: 2012-02-09 13:02:47
    Temat: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Film z 1930 r., szkoda że już tak nie uczą ;)
    > http://youtu.be/t5mZNbYkdGQ

    Sorry za off-topic, ale zastanawia mnie, dlaczego ludzie w filmach z
    tamtych czasów mają często w spodniach miejsce na kupę. Mało było toalet,
    czy jak? A może udawali odwrócone tyłem na przód kangury?

  • 3. Data: 2012-02-09 14:13:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-02-2012 13:02, to pisze:
    > Sorry za off-topic, ale zastanawia mnie, dlaczego ludzie w filmach z
    > tamtych czasów mają często w spodniach miejsce na kupę. Mało było toalet,
    > czy jak? A może udawali odwrócone tyłem na przód kangury?

    Może przystosowane są do noszenia kroku w kolanach po skejtowemu? ;)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 4. Data: 2012-02-09 22:39:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 09:51:57 +0100, DoQ napisał(a):
    > Film z 1930 r., szkoda że już tak nie uczą ;)
    > http://youtu.be/t5mZNbYkdGQ

    Bylo !

    Ale dzieki, bo w odnosnikach mozna znalezc takie piekne ... modele

    http://www.youtube.com/watch?v=4k6MdQhz_QQ
    http://www.youtube.com/watch?v=AHww332QbR8

    A w odnosnikach od odnosnikow... tez piekne :-)

    A jak juz odeszlismy od tematu ...
    http://www.youtube.com/watch?v=AL6fvXVOhM8

    J.

  • 5. Data: 2012-02-10 02:11:07
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Film z 1930 r., szkoda że już tak nie uczą ;)
    > http://youtu.be/t5mZNbYkdGQ

    Uczą uczą. Ale tam gdzie taka wiedza jest potrzebna. Po co na filologi
    niemieckiej uczenie o mechanizmie różnicowym. Po co żonie lekarza z pierwszego
    piętra taka wiedza. Kupiła sobie samochód co ma umieć skręcać. Jak mają uczyć
    o mechanizmie różnicowym to niech wszystkich uczą o leczeniu migdałków,
    produkcji zapałek działaniu koparki itd. A potem egzaminy ze wszystkiego. To
    że Ciebie coś interesuje nie znaczy że wszystkich ma to interesować. Wiedza
    jak działa mechanizm różnicowy nie jest potrzebna mechanikowi samochodowemu.
    Nic w nim nie poprawi. Nie podmieni żadnej części na część z innego modelu.
    Mechanizmy różnicowe to najtrwalsze elementy samochodu osobowego. Mają
    wytrzymać całą zakładana żywotność samochodu praktycznie bezobsługowi. I
    wytrzymują. I nie ma potrzeby srania żarem że akurat o tym nie uczą. Nie uczą
    bo nie potrzeba.

  • 6. Data: 2012-02-10 07:44:06
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał

    > Uczą uczą. Ale tam gdzie taka wiedza jest potrzebna. (...) Nie uczą
    > bo nie potrzeba.

    Czemu TAK nie uczą, a nie dlaczego TEGO nie uczą.
    Nie uczą, nie pokazuja od podstaw, od prostego do złożonego.
    Czyli np. wchodzi nowy system..dajmy na to aktywne zawieszenie
    i cała reklama i tłumaczenie sprowadza się do:
    np: "system czyta droge przed pojazdem i dostosowuje się do niej"

    Fakt moze przeciętnego zjadacza samochodu już to nie interesuje?

  • 7. Data: 2012-02-10 10:17:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
> [...]
    >Mają
    >wytrzymać całą zakładana żywotność samochodu praktycznie

    Nie zawsze. Mi nie wytrzymal.
    Ale zgadzam sie ze to rzadkosc.

    J.

  • 8. Data: 2012-02-10 12:52:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    PM <x...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > np: "system czyta droge przed pojazdem i dostosowuje się do niej"
    >
    > Fakt moze przeciętnego zjadacza samochodu już to nie interesuje?

    Nikogo to nie interesuje z wyjątkiem kilku maniaków. Jednych półmózgów
    interesują mecze i 10 piw jakie wypiją przy oglądaniu. Innych wyjazd w piękne
    góry i wypicie tam litra wódki dziennie. Inni nic tylko by o samolocie i
    brzozie gadali. Tacy ludzie to wariaci. Jak coś nie interesuje 99,9% ludzi to
    znaczy że oni są normą. Ma działać.

  • 9. Data: 2012-02-10 12:56:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-02-2012 02:11, kogutek pisze:
> [...]
    > piętra taka wiedza. Kupiła sobie samochód co ma umieć skręcać. Jak mają uczyć

    Nie dlaczego nie uczą, tylko szkoda że nie uczą W TEN SPOSÓB - tj.
    obrazowo. Teraz machną animację na komputerze i "se popatrz".

> [...]
    > wytrzymują. I nie ma potrzeby srania żarem że akurat o tym nie uczą. Nie uczą
    Podobnie jak silnik i skrzynia biegów, mają ale nie zawsze wytrzymują.
    W skrzyniach VAG montowanych w silnikach 1.6 różnicówka rozsypuje się
    nagminnie, rozwalając przy tym skrzynię.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 10. Data: 2012-02-10 15:12:10
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Nikogo to nie interesuje z wyjątkiem kilku maniaków. (...)
    >Tacy ludzie to wariaci. Jak coś nie interesuje 99,9% ludzi to
    > znaczy że oni są normą. Ma działać.

    to ja może powtórzę:
    "Czemu TAK nie uczą, a nie dlaczego TEGO nie uczą"
    dlaczego kiedys ktos nakręcił ten film,
    jakas moda była na dogłębna znajomośc rzeczy?
    ;-)