-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!t15g2000yqi.googlegroups.com!not-for-m
ail
From: kkk <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: gwarancja na aku centra futura
Date: Sat, 11 Feb 2012 05:21:25 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 31
Message-ID: <a...@t...googlegroups.com>
References: <jh16rj$6kh$1@inews.gazeta.pl> <1555771250$20120209203318@squadack.com>
<b...@l...googlegroups.com>
<4f365beb$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.33.198.44
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1328966568 940 127.0.0.1 (11 Feb 2012 13:22:48 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Feb 2012 13:22:48 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: t15g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=188.33.198.44;
posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALENKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20100101
Firefox/10.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433616
[ ukryj nagłówki ]On 11 Lut, 13:15, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> news:be39a879-f19d-4c27-9cf0-
>
> >> Dawno nie słyszałem, żeby Centra uznała gwarancję.
> > Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
> > wymieniają od ręki na nowy.
>
> Na 100% to dostaje się raczej odpowiedź "uszkodziłeś".
> Tylko dobre argumenty, negocjacja i zaparcie mogą pomóc. Mogą. ale nie
> muszą.
> Tak więc usłyszałem że uszkodziłem. Po konkretach, .moje auto pod kątem
> prądu rozruchu, ładowania itp dobrze gość przetrzepał zanim zdecydował się w
> ogóle wziąść ode mnie akumulator Centry i rzucił tylko że "zobaczy co się dax
> zrobić".
No widzisz, dlatego przeczytaj jeszcze raz to co napisałem - chodzi o
spełnienie 2 warunków.
W moim przypadku proces reklamacji (tj zarazem wymiany na nowy) trwał
jakieś 10 minut, przyjechałem na rezerwowym, uszkodzony wytaszczyłem z
bagażnika. O testowaniu auta nie było nawet mowy.
To, że w zdecydowanej większości ludzi próbują reklamować akumulator
sprawny lub uszkodzony z własnej winy (nie koniecznie świadomie) to
już osobna kwestia. Polecam Centrę/Exide, przebieg reklamacji zwykle
gorzej wygląda choćby z Bosch'em.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.12 14:24 kkk
- 11.02.12 15:00 Irokez
- 11.02.12 15:35 RoMan Mandziejewicz
- 11.02.12 16:50 kkk
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=