  • 1. Data: 2012-02-09 14:14:04
    Temat: Samochodowa Grecja
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Grecy jednak "dają radę" ;-)
    http://www.joemonster.org/art/19330/Jak_zaparkowac_A
    udi_w_ciasnym_miejscu_

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-02-09 14:50:17
    Temat: Re: Samochodowa Grecja
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Yogi(n) nabazgrał(a):

    > Grecy jednak "dają radę" ;-)
    > http://www.joemonster.org/art/19330/Jak_zaparkowac_A
    udi_w_ciasnym_miejscu_

    U nas też tak powinni się robić a nie tak że autobus albo tramwaj czeka
    godzinę aż paniusia wróci z zakupów.

  • 3. Data: 2012-02-09 15:30:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 13:50, Chris wrote:
    > Yogi(n) nabazgrał(a):

    udi_w_ciasnym_miejscu_

    > U nas też tak powinni się robić a nie tak że autobus albo tramwaj czeka
    > godzinę aż paniusia wróci z zakupów.

    A kiedy przy kasie w sklepie zaczniesz wyciągać drobne, mam prawo uznać
    że dla mnie to za długo trwa i przywalić ci w pysk? Bo mniej więcej ten
    sam poziom buractwa zaprezentowali przewracający samochód.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-02-09 15:31:15
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    kamil nabazgrał(a):

    > A kiedy przy kasie w sklepie zaczniesz wyciągać drobne, mam prawo uznać że
    > dla mnie to za długo trwa i przywalić ci w pysk? Bo mniej więcej ten sam
    > poziom buractwa zaprezentowali przewracający samochód.

    Buractwem to jest stawanie na torach tramwajowych i wyprawa na zakupy ...

  • 5. Data: 2012-02-09 15:34:24
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Bo mniej więcej ten sam poziom buractwa zaprezentowali przewracający
    > samochód.

    Z tym, ze raczej mniej niz wiecej.

    ::f::

  • 6. Data: 2012-02-09 15:34:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 14:31, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > Buractwem to jest stawanie na torach tramwajowych i wyprawa na zakupy ...

    Tak samo, jak kompletny brak nieposzanowania dla cudzej własności,
    czegokolwiek by ten jegomość nie zrobił. Kolega widzę z tych, którzy
    wierzą w skuteczne zwalczanie terroryzmu innym terroryzmem.

    Pominę tu już pytanie, dokąd się ci biedni Grecy tak spieszyli, z moich
    wizyt kojarzę ich jako naród pamiętam jako raczej mało pracowity i
    punktualny, co zresztą prędzej czy później musiało skończyć się taką
    sytuacją gospodarczą, jaką mają teraz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-02-09 15:35:24
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    wierzą w skuteczne zwalczanie terroryzmu innym terroryzmem.

    Pominę tu już pytanie, dokąd się ci biedni Grecy tak spieszyli, z moich
    wizyt ich jako naród pamiętam jako raczej mało pracowity i punktualny,

  • 8. Data: 2012-02-09 15:40:02
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    kamil nabazgrał(a):

    > Tak samo, jak kompletny brak nieposzanowania dla cudzej własności,
    > czegokolwiek by ten jegomość nie zrobił. Kolega widzę z tych, którzy
    > wierzą w skuteczne zwalczanie terroryzmu innym terroryzmem.

    Kolegą twoim nie jestem a poglądy mam jakie ma i tobie nic do tego ....

> [...]
    > wizyt ich jako naród pamiętam jako raczej mało pracowity i punktualny, co
    > zresztą prędzej czy później musiało skończyć się taką sytuacją

    A teraz weż i przeczytaj co tam było napisane na dole, trąbili jak to w
    zwyczaju Greków, czekali i dupa ... więc przywrócili porządek na drodze i
    pojechali dalej ...

  • 9. Data: 2012-02-09 15:45:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 14:40, Chris wrote:

    > A teraz weż i przeczytaj co tam było napisane na dole, trąbili jak to w
    > zwyczaju Greków, czekali i dupa ... więc przywrócili porządek na drodze
    > i pojechali dalej ...

    Gdzie jest napisane, na JoeMonster? To portal dla łysiejących przed
    30-tką facetów wyśmiewających małe cycki i grube uda, a nie źródło
    wiarygodnych informacji, miej ty litość..

    Patrząc na zdjęcia, wystarczyło przesunąć śmietniki i wnieść ten
    samochód na chodnik, wysiłek pewnie mniejszy niż przy przewracaniu. No
    ale skoro mamy kryzys, a tu jakiś złodziej jebany dorobił się audi, to
    mu je zdemolujemy!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-02-09 15:45:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wizyt ich jako naród pamiętam jako raczej mało pracowity i punktualny, co
    > zresztą prędzej czy później musiało skończyć się taką sytuacją

    Mógł to być autobus z polską wycieczką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba