-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 10 Dec 2012 20:10:19 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: gówna teraz robią
References: <k9tf83$fi3$1@news.task.gda.pl> <k9tfdm$g70$1@news.task.gda.pl>
<k9tfii$gap$1@news.task.gda.pl> <k9tfrk$hds$1@news.task.gda.pl>
<k9ti8k$n0i$1@news.task.gda.pl> <k9v025$v3d$1@news.task.gda.pl>
<ka1quq$peq$1@news.icpnet.pl> <ka2h8o$tak$1@news.task.gda.pl>
<ka4esl$2lgk$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <ka4esl$2lgk$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 53
Message-ID: <50c6339e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011198139.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1355166622 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 31.11.198.139:52801
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475603
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-12-10 11:52, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-12-09 18:20, kamil/Endurorider.pl pisze:
>
>>> no chyba oszalałeś
>>> rozebrać kiedy? jak działało?
>>> może jeszcze silnik rozebrać i sprawdzić czy się panewki nie wycierają?
>>
>> Nie, nie oszalałem bo zaciski powinno się rozbierać i sprawdzać
>> tłoczki a wymiana tarcz jest do tego doskonałą okazją.
>
> Znaczy, wyjmować tłoczki z zacisków??? Paranoja.
Zgadza się :) No, ale tutaj to niektórzy lubią akumulatory nosić, co
roku czymś tam je traktować itd. :)
> Oczyścić zacizk z brudu, nasmarować prowadnice przy wymianie tarcz lub
> klocków (czyli co ~2-3 lata), to jeszcze...
Zazwyczaj tak to wyglądać powinno, ale osobiście mam złe doświadczenia
- z ASO po gwarancji. Nie znaczy to jednak, że na podstawie jakiegoś
jednostkowego doświadczenia popadnę w paranoję i będę każdego
podejrzewać o brak czynności serwisowych, za które zapłaciłem.
> Tłoczka nie wymieniałem nigdy w żadnym aucie (> 20 lat, > 400 tys km) -
> nie było potrzeby.
Ja tam dłużej i przebieg większy (o ile ma to znaczenie) i jednak
zdarzyło się - kiedyś w jednym z poldonów (co i tak się skończyło
całymi zaciskami) i nie tak dawno w toyocie, ale to zdaje się finał
działalności ASO (znaczy braku) oraz późniejszych prób reanimacji (z
grzaniem prowadnic, zacisku itd.) Po wymianie tłoka wszystko wróciło
do normy.
> Raz tylko osłonę tłoczka trzeba było wymienić bo rozerwana była, mimo to
> sam tłoczek wyglądał dobrze i nie ciekł.
No i tak to wygląda w większości wypadków, choć pamiętam ciekawostkę
z samochodem znajomej - przyjechała do nas i coś tam z żoną
dyskutowała, że narzeka trochę na hamulce, mężowi mówiła itd. Żona,
dobra kobieta, stwierdziła że Artur zerknie, jak wróci z taczką ;)
No, przyjechałem, wziąłem kluczyki, zrobiłem z 50 metrów i wróciłem
z "przerażeniem w oczach". Nawet do kół nie zaglądałem bo i po co
- na "oko" to brak klocków, "stojące" zaciski i cholera wie co z tyłu
(bębny). Powiedziałem tylko jedno - jak tym wracać, to tylko wprost
do warsztatu. Przykro mi, była później jakaś awantura, ponieważ
mąż oczywiście nic wcześniej nie zrobił mimo uwag kobiety, a to co
się okazało w warsztacie to było to co zdiagnozowałem + skutki
wieloletniego braku zaglądania do układu. Ja rozumiem, że weekendowa
jazda na działkę, do znajomych w okolicy to nie loty kosmiczne, ale
układ hamulcowy to powinien być sprawny...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 20:17 Tomasz Pyra
- 11.12.12 09:22 Jakub Witkowski
- 11.12.12 09:37 Jakub Witkowski
- 11.12.12 09:48 Jakub Witkowski
- 11.12.12 10:42 Artur Maśląg
- 11.12.12 10:59 Jakub Witkowski
- 11.12.12 12:22 Artur Maśląg
- 11.12.12 14:33 Jakub Witkowski
- 11.12.12 15:23 Artur Maśląg
- 11.12.12 16:46 Jakub Witkowski
- 11.12.12 16:54 Jakub Witkowski
- 11.12.12 19:01 Artur Maśląg
- 11.12.12 23:49 michal stonka
- 12.12.12 06:24 megrims
- 12.12.12 10:00 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S