-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!h38g2000yqn.googlegroups.com
!not-for-mail
From: JAM <j...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: geometria kół - znoszenie
Date: Tue, 12 Apr 2011 15:25:38 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 33
Message-ID: <a...@h...googlegroups.com>
References: <2...@2...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl> <io130f$95a$1@news.onet.pl>
<c...@p...googlegroups.com>
<io1cef$h2s$1@news.onet.pl>
<9...@f...googlegroups.com>
<io29g7$ed$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 71.238.74.149
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302647138 32642 127.0.0.1 (12 Apr 2011 22:25:38 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 22:25:38 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h38g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=71.238.74.149;
posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET
CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; InfoPath.3; .NET4.0E;
WWTClient2; BOIE9;ENUS),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361963
[ ukryj nagłówki ]On Apr 12, 3:57 pm, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:
> U ytkownik "mick.w" napisa w wiadomo ci:
>
>
> Kolejna kwesti to, to e podczas ustawiania zbie no ci (czy rozbiezno ci)
> to ten parametr wykonuje si _zawsze_ na ko cu.
> Najpiew mierzy (b d reguluje) w kolejno ci:
> 3. k t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
> 4. pochylenie ko a,
> 5. pochylenie sworznia zwrotnicy
> 6. i dopiero zbie no (lub rozbie no ) k
> ...
Sprobuj tak wyregulowac Lexusa LS 460. On ma 5-cio drazkowe
zawieszenie przednie podobne do Audi A8. W Lexusie nie mozna ustawiac
kazdego elementu pojedynczo, bo ustawianie jednego automatycznie
zmienia drugi. Diler Lexusa musi korzystac z programu komputerowego,
ktory podaje o ile zabkow i w ktora strone trzeba obrocic sruby
regulacyjne aby od pomierzonego bledu przywrocic projektowane katy. W
Audi A8 wogole nie mozna ustawic geometrii jednego kola. Mozna jedynie
usunac roznice kata pochylenia zwrotnicy pomiedze lewym a prawym kolem
poprzez przesuwanie calej ramy dolnego zawieszenia w poprzek co usuwa
problem samochodu sciagajacego w czasie jazdy. Rama Audi jest mocowana
do nadwozia poprzez podluzne otwory pozwalajace na jej przesuwanie.
> ...
> Pozdr.
>
> --
> Bugatti
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=