  • 31. Data: 2014-01-31 18:25:08
    Temat: Re: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    tylko się nie zasmrodź pedofilu...

  • 32. Data: 2014-01-31 18:47:58
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-31 18:05, Jawi wrote:
    > W dniu 2014-01-29 00:11, AlexY pisze:

    Nie widać Twoich postów na news.ataman.pl
    Nie piszesz przypadkiem z aoie?

    http://news.chmurka.net/lista.php

    > Potwierdzam, kolega wszystko popsuł ;) Nie ma jedności na tej grupie

    Wygląda to zachwycająco, tyle postów i nikt się w trollociąg
    nie wkręca, ale zauważ, że wszytkie te posty przyleciały tu w ciągu
    paru godzin. To nie grupa była wytrwała, ale troll był pracowity.

    pzdr
    bartekltg

  • 33. Data: 2014-01-31 18:54:01
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    i ty bartek uległeś wycfeleniu przez system?

  • 34. Data: 2014-01-31 18:54:53
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-30 16:03, inny punkt siedzenia... wrote:

    > uważasz, że ja mam te 100 pln? jakbym miał to bym kupil sprzęt za 100
    > milionów i się nie jeb... z g...

    "Jakbym miał 100zł to kupiłbym sprzęt za 100000000zł."

    I wyjaśniło się, skąd się bierze wysokie średnie
    zadłużenie w społeczeństwie:)

    pzdr
    bartekltg

  • 35. Data: 2014-01-31 19:02:25
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-31 18:54, inny punkt siedzenia... wrote:
    > i ty bartek uległeś wycfeleniu przez system?

    Zachowujesz się jak idiota, to jesteś traktowany jak idiota.
    Zmień zachowanie, na początku przestań srać o polityce,
    awansujesz na nierozgarniętego marudę.

    pzdr
    bartekltg

  • 36. Data: 2014-01-31 19:11:40
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ok, ale o co chodzi, ja pytam, kolega mi odpowiada, w czym tu problem? tylko
    tuskowi pedofile wszędzie, już z elektrody wyleźli i teraz cenzurują
    internet...

  • 37. Data: 2014-01-31 19:25:56
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-01-31 18:05, Jawi pisze:

    > Potwierdzam, kolega wszystko popsuł ;) Nie ma jedności na tej grupie
    Wiesz, odkąd sam zostałem totalnie olany przez grupę inaczej patrzę na
    niektóre sprawy...

  • 38. Data: 2014-01-31 19:47:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello inny,

    Friday, January 31, 2014, 7:11:40 PM, you wrote:

    > ok, ale o co chodzi, ja pytam, kolega mi odpowiada, w czym tu problem? tylko
    > tuskowi pedofile wszędzie, już z elektrody wyleźli i teraz cenzurują
    > internet...

    Karolu P., ostatnie ostrzeżenie!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2014-01-31 19:52:33
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    i co...

  • 40. Data: 2014-01-31 21:00:20
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-31 19:25, Andrzej pisze:
    > Wiesz, odkąd sam zostałem totalnie olany przez grupę inaczej patrzę na
    > niektóre sprawy...
    ale emotka widzisz? ;)
    Tu nie chodzi o to kto odpowiada, ale jak reaguje ten koleś, szczerze
    mówiąc trochę nierozgarnięty, nic nie usłyszysz tylko Tusk, pedofile,
    pedały itd.
    Dlatego dziwi mnie, ze ktoś dyskutuje.
    I odpowiada nie wiadomo komu i na co :)