  • 1. Data: 2014-01-28 17:29:52
    Temat: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    widział Ktoś gdzieś dostępny na studencką kieszeń generator pomiarowy?

  • 2. Data: 2014-01-28 17:30:23
    Temat: Re: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    na allegro ceny z kosmosu, chodzi o taki z wyświetlaniem częstotliwości...

  • 3. Data: 2014-01-28 17:35:36
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    co to za parametry DSSa?
    Spurious-Free Dynamic Range (SFDR)
    Wideband (Nyquist Bandwidth)
    1 MHz Analog Out 25
    °
    CIV 637
    2
    dBc
    20 MHz Analog Out 25
    °
    CIV 505
    8
    dBc
    40 MHz Analog Out 25
    °
    CIV 465
    4
    dBc
    Narrowband
    40.13579 MHz
    ?
    50 kHz 25
    °
    CIV 8
    0
    dBc
    40.13579 MHz
    ?
    200 kHz 25
    °
    CIV 7
    7
    dBc
    4.513579 MHz
    ?
    50 kHz/20.5 MHz CLK 25
    °
    CIV 8
    4
    dBc
    4.513579 MHz
    ?
    200 kHz/20.5 MHz CLK 25
    °
    CIV 8
    4
    dB

  • 4. Data: 2014-01-28 18:18:39
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jak nazywa się to pokrętło generujące impulsy prostokątne przy kręceniu? i
    gdzie je można zakupić?

  • 5. Data: 2014-01-28 18:25:39
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    czy do czegoś takiego
    http://allegro.pl/enkoder-obrotowy-pionowy-z-przycis
    kiem-20mm-0404-i3881725721.html
    istnieje jakaś dokumentacja?

  • 6. Data: 2014-01-28 19:04:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jeszcze jedno, jak oprogramowuje się taki enkoder? jak wykryć kierunek i
    liczyć?

  • 7. Data: 2014-01-28 22:31:28
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-01-28 19:04, inny punkt siedzenia... pisze:
    > jeszcze jedno, jak oprogramowuje się taki enkoder? jak wykryć kierunek i
    > liczyć?
    Taki enkoder przy kręceniu ośką generuje 2 ciągi impulsów z
    przesuniętych względem siebie w fazie o 90 stopni.
    Więc wystarczy wykryć, który ciąg "wyprzedza" drugi. Teraz liczy się
    impulsy w jednym kanale, lub aby zwiększyć dwukrotnie dokładność liczy
    się XOR obu sygnałów.

  • 8. Data: 2014-01-29 09:43:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej <d...@o...pl> wrote:

    > Taki enkoder przy kręceniu ośką generuje 2 ciągi impulsów z
    > przesuniętych względem siebie w fazie o 90 stopni.

    Odpowiadasz trollowi.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 9. Data: 2014-01-29 12:48:10
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    no tyle to i ja wiem bez pytania, jaki algorytm?

    olej tych pedofili sponsorowanych przez EU/tuska...

  • 10. Data: 2014-01-29 13:32:01
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 12:48, inny punkt siedzenia... pisze:
    > no tyle to i ja wiem bez pytania, jaki algorytm?
    pierwszy z brzegu:
    http://www.leniwiec.org/2011/12/09/budujemy-cyfrowy-
    zasilacz-enkoder-obrotowy-w-praktyce-cz-1/