  • 41. Data: 2014-01-31 21:07:18
    Temat: Re: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    weźcie może załóżcie sobie nowy wątek między nami pedziami i sobie tam
    dyskutujcie, moje pytania na temat DDS pozostaja otwarte...

  • 42. Data: 2014-02-01 00:01:35
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-31 19:11, inny punkt siedzenia... wrote:
    > ok, ale o co chodzi, ja pytam, kolega mi odpowiada, w czym tu problem?

    Dotąd wszytkoi jest OK, problem leży w tym gównie, które ciągle
    sączysz, przykład poniżej:

    > tylko tuskowi pedofile wszędzie, już z elektrody wyleźli i teraz
    > cenzurują internet...

    Daruj to sobie. Ani to śmieszne, ani prawdziwe, ani wartościowe.

    pzdr
    bartekltg

  • 43. Data: 2014-02-01 12:30:22
    Od: Jack <J...@w...pl>

    > Lm0901 v. C!, nie A, bedzie w sam raz, nawet z zapasem.
    > http://www.mikrocontroller.net/attachment/37410/data
    sheet.pdf

    A widzieliście charakterystykę na 3 stronie tego pdfa po prawej? :)))

  • 44. Data: 2014-02-01 21:55:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-01 12:30, Jack pisze:

    sheet.pdf

    > A widzieliście charakterystykę na 3 stronie tego pdfa po prawej? :)))

    Haha, dobre. Female Follower Pulse Response :-)

  • 45. Data: 2014-02-01 23:00:59
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-02-01 21:55, Jingiel pisze:

    > Haha, dobre. Female Follower Pulse Response :-)

    I pomyśleć, że już w marcu 1878 roku zrobiono takie cudo!

  • 46. Data: 2014-02-02 20:50:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.02.2014 o 23:00 Andrzej <d...@o...pl> pisze:

    > I pomyśleć, że już w marcu 1878 roku zrobiono takie cudo!

    Taa ten układ to ma w ogóle ciekawe parametry, najlepsze smaczki:

    Supply voltage=2pV ?!
    Short Circuit Duration=11 femtoinches ?!
    Long Circuit Duration=27 nanmiles ?!
    no i na deser
    Input Bias Current=200A !!!
    CMMR też ma dobry 90 lb/kton :) tylko zamiast Mode jest Mud :)
    no jeszcze nie mogło zabraknąć PSRR = 0,1 db :)
    zresztą reszta też jest dobra
    Rise time od poniedziałku do piątku 6:15 - 6:45 :)

    Nizłe sobie ktoś jaja zrobił.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 47. Data: 2014-02-02 20:53:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > I pomyśleć, że już w marcu 1878 roku zrobiono takie cudo!

    A jeszcze zapomniałem, czemu naszym kosztem?
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 48. Data: 2014-02-02 21:27:18
    Od: s...@g...com

    użytkownik janusz_k napisał:

    > A jeszcze zapomniałem, czemu naszym kosztem?
    >
    > --
    >

    > Pozdr
    >
    > Janusz

    Tu juz niestety trzeba wejsc w polityke, to byly te czasy kiedy zachod byl "wrogiem".

  • 49. Data: 2014-02-02 23:48:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Feb 2014 12:27:18 -0800 (PST), s...@g...com
    wrote:
    > Tu juz niestety trzeba wejsc w polityke, to byly te czasy kiedy
    zachod byl =
    > "wrogiem".

    I co czujna komórka partyjna z zrzeszenia przemysłu elektronicznego
    spreparowała datasheet, coby zasiać dezinformację w szeregach
    kapitalistycznych wyzyskiwaczy z sony czy innego philipsa?

    --
    Marek

  • 50. Data: 2014-02-03 14:04:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > Nizłe sobie ktoś jaja zrobił.

    Najciekawsze że pewnie identyfikator weźmie to na poważnie...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/