  • 21. Data: 2014-01-30 15:44:18
    Temat: Re: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie stać mnie na te konstrukcje, natomiast widzę, że na allegro mają moduły
    DDS...
    pytałem sprzedawców o schematy, dwóch mnie olało, jeden odpisał, ze nie
    ma...
    może Ktoś widział gdzieś schematy tych modułów:
    http://allegro.pl/dostawa-3-dni-ad9850-dds-gen-sygn-
    modul-0-40mhz-i3917318640.html
    http://allegro.pl/ad9850-dds-generator-sygnalu-modul
    -0-40mhz-i3869226664.html
    http://allegro.pl/generator-sygnalowy-ad9850-dds-40m
    hz-arduino-24h-i3929325354.html
    http://allegro.pl/modul-generatora-sygnalowego-ad985
    0-dds-0-40mhz-i3921152049.html

  • 22. Data: 2014-01-30 15:53:35
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 30.01.2014 15:44, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > ma...
    > może Ktoś widział gdzieś schematy tych modułów:

    Jak wpłacisz 100zł na dowolny cel charytatywny i pokażesz potwierdzenie
    przelewu, to ci pokażę gdzie jest schemat do tego modułu.

  • 23. Data: 2014-01-30 16:03:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Jak wpłacisz 100zł na dowolny cel charytatywny i pokażesz potwierdzenie
    > przelewu, to ci pokażę gdzie jest schemat do tego modułu.

    uważasz, że ja mam te 100 pln? jakbym miał to bym kupil sprzęt za 100
    milionów i się nie jeb... z g...

  • 24. Data: 2014-01-30 23:39:53
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 29 stycznia 2014 16:33:53 UTC+1 użytkownik inny punkt siedzenia...
    napisał:
    > do pełni szczęścia brakuje mi wzmacniacza operacyjego który uciągnie te
    >
    > 60MHz... Ktoś zna?

    Lm0901 v. C!, nie A, bedzie w sam raz, nawet z zapasem.
    http://www.mikrocontroller.net/attachment/37410/data
    sheet.pdf

  • 25. Data: 2014-01-31 13:52:28
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie da rady jakoś na lewo?

  • 26. Data: 2014-01-31 14:04:38
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 31.01.2014 13:52, inny punkt siedzenia... pisze:
    > nie da rady jakoś na lewo?

    Jak nie chce ci się przeczytać opisu aukcji, to płać leniu.

  • 27. Data: 2014-01-31 14:08:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    przeczytałem 10x ale nie widzę, nie mógłbyś tak po prostu koledze
    elektronikowi...

  • 28. Data: 2014-01-31 15:25:40
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-01-31 14:08, inny punkt siedzenia... pisze:
    > przeczytałem 10x ale nie widzę, nie mógłbyś tak po prostu koledze
    > elektronikowi...

    gląbie, schemat jest w aukcji...

  • 29. Data: 2014-01-31 17:36:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki!

    jakich elementów w nim brakuje, żeby można go było użyć? jakoś nie rozumiem
    tego schematu, wiem, że DDS generuje prąd, widzę,że na schemacie są jakieś
    rezystorki do masy, ale nigdzie nie ma wyjścia...

  • 30. Data: 2014-01-31 18:05:41
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 00:11, AlexY pisze:
    > Użytkownik Andrzej napisał:
    > [..]
    >
    > A było już tak pięknie.. wszyscy tak cudownie go olewali... musiałeś to
    > spierdolić?

    Potwierdzam, kolega wszystko popsuł ;) Nie ma jedności na tej grupie